استاندار ایلام؛

بکار گیری ظرفیت‌های مجمع بسیج ایلام برای توسعه استان

استاندار ایلام گفت: از نظرات اعضای مجمع بسیجیان ایلام در جهت توسعه استان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۹۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه در نشست با رئیس و اعضای مجمع بسیجیان استان با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام، گفت: هدف دولت سیزدهم خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم در تراز انقلاب است و در این دولت مردم‌محور هستند.

وی در ادامه افزود: اعضای مجمع بسیجیان استان صاحب تخصص، ایده با نگاه انقلابی و ایدئولوژی اسلامی هستند و برنامه داریم از نظرات اعضای مجمع بسیجیان که از نخبگان استان و دارای ایده‌های خلاقانه هستند در جهت توسعه استان استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تأکید کرد: ارتقا هر جامعه و کشور در سایه عقلانیت آن جامعه است و میزان عقلانیت بر اساس سطح نخبگی آن جامعه مشخص می‌شود.

وی در ادامه به طرح شهید «احمدی روشن» اشاره کرد و گفت: در این طرح‌محور حل مسئله بر اساس چهاراصل مهم مطالبه مردمی، دغدغه نظام و رهبری، فوریت و ضرورت است که در استان تنش آبی، تغییر نوع کشت، امنیت اقتصادی و معیشت باید مبنای پژوهش نخبگان برای حل مسئله باشد.

استاندار ایلام در ادامه به با اشاره حکمرانی اسلامی و تفاوت آن با شیوه حکمرانی در اروپا، گفت: در شیوه حکمرانی اروپا تأمین منافع فرد بر منافع جمعی ارجحیت دارد، اما حکمرانی در کشور جمهوری اسلامی ایران، منافع جمعی بر فرد ارجح است که نمونه بارز آن مردم‌سالاری و انتخابات است.

بهرام‌نیا اضافه کرد: برای استفاده از ایده و نظرات اعضای مجمع بسیجیان استان، نشست با اعضای مجمع به‌صورت فصلی برگزار و از نظرات این مجمع استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار