مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین(ع) معارفه شد

در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سید حسن اکبری، «حجت‌الاسلام مهدی ستارزاده» به‌عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه الاسلام قم معارفه شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۴۱
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین(ع) معارفه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین تکریم و معارفه‌ای به بدین منظور با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام برگزار و طی آن حجت‌الاسلام ستارزاده به‌عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام رضا علیه الاسلام منصوب شد.

سرهنگ پاسدار مهدی ذاکر فرمانده ناحیه‌ مقاومت امام حسین علیه الاسلام در بخشی از این آیین، بیان داشت: ناحیه مقاومت امام حسین در طول اعیاد شعبانیه اقدامات پردامنه‌ای در میزبانی و اسکان زائران نیمه شعبان داشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت امام حسین(ع) معارفه شد

ذاکر ادامه داد: ناحیه مقاومت امام حسین همچنین در شب چهارشنبه آخر سال نیز برای حفظ آرامش مردم اقدامات مؤثری انجام داد که آثار آن در کاهش تلفات و خسارات در مقایسه با سال‌های گذشته نمایان شد.

وی اظهار داشت: ناحیه مقاومت امام حسین علیه‌السلام در تأمین امنیت و حراست از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز حضور مستمری با حضور بسیجیان دارد.

همچنین حجت‌الاسلام ستارزاده مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه‌السلام نیز طی سخنانی بیان کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی همه عزیزان مأموریت و رسالت‌های مورد انتظار را به نحو احسن انجام بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار