خبرهای داغ:
سردار قریشی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

توسعه و تقویت جبهه مقاومت مرهون مجاهدت سردار شهید حجازی است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تقویت جبهه مقاومت برای امروزی که رزمندگان جبهه مقاومت از چند جهت رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهند، مرهون تلاش‌های انسان‌های پرتلاش و وارسته‌ای همچون شهید حجازی است.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۳۰
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

توسعه و تقویت جبهه مقاومت مرهون مجاهدت سردار شهید حجازی است

سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سالروز شهادت سردار شهید سید محمد حجازی اظهار داشت: کامل ترین عبارت ها و واژه ها در تعریف شخصیت شهید حجازی را مقام معظم رهبری بیان فرمودند و به جرأت می‌توان گفت که بعد از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، رهبر معظم انقلاب این واژه‌ها را در مورد هیچ یک از شهدا و علما بیان نفرمودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهید حجازی در تمام مسئولیت های بزرگی که داشتند سربلند بیرون آمدند و این جمله یکی از عبارت های ماندگار مقام معظم رهبری در توصیف جایگاه سردار شهید حجازی است.


سردار قریشی تأکید کرد: سردار شهید سید محمدرضا حجازی در تمام عرصه های دفاع از انقلاب و مبارزه با استکبار و استبداد حضور داشت و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با طاغوت هم حاضر بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سردار شهید حجازی در دوران دفاع مقدس و به ویژه در سنگر مبارزه با گروه های تجزیه طلب و بعد هم در جبهه مقاومت افتخارات بسیار بزرگی را آفریدند و در زمره فرماندهان شاخص و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

سردار قریشی با اشاره به اینکه بی ادعا بودن و متواضع بودن و روحیه جهادی و رزمی بالا از ویژگی های بارز سردار شهید سید محمدرضا حجازی بود، گفت: سردار شهید حجازی در عین حال یک نیروی فرهنگی هم بودند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: سردار شهید سید محمدرضا حجازی جزو معدود فرماندهانی بودند که شخصیتی ذو ابعاد داشتند؛ این شهید والامقام یک فرمانده نظامی قاطع، یک مدیر و عنصر فرهنگی و سیاسی و یک عارف بود.

سردار قریشی با تأکید بر اینکه شهید سید محمدرضا حجازی را می‌توان در زمره مدیران جهادی شاخص و برجسته کشور قلمداد کرد، گفت: حقیقتا سردار شهید سید محمد حجازی مجاهدت های بسیار بزرگی را انجام دادند،

وی با اشاره به نظم، انضباط، رشد، توسعه و گسترش نیروی مقاومت با همت و مجاهدت شهید حجازی، اظهار داشت: تقویت جبهه مقاومت برای امروزی که رزمندگان جبهه مقاومت از چند جهت رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار می‌دهند، مرهون تلاش‌های انسان‌های پرتلاش و وارسته‌ای همچون شهید حجازی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار