خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین؛

هزار و ۸۴ نوع تجهیزات به نیروی زمینی الحاق شد/ارتش با حضور در بحران ها روحیه خدمت را به نمایش گذاشت

فرمانده لشکر ۱۶زرهی قزوین، در مراسم رژه ارتش، از الحاق هزار و‌۸۴ نوع تجهیزات اورهال شده و تولیدی ارتش به نیروی نزاجا خبرداد.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۴۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

قزوین_ به گزارش بسیج، امیر سرتیپ حسین محمدشفیعی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی در مراسم سان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش ضمن تبریک روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  در مراسم رژه نیروهای مسلح بیان کرد: در آستانه روز ارتش ۲۹ فروردین  بالغ بر هزار و ۸۴ قبضه تجهیزات دور زن، نقطه زن و قابلیت شبکه سازی شدن وارد نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب با اعتماد به ارتش، مهر تاییدی بر اقتدار نیروهای مسلح زدند و ما پاسخ این اعتماد را در عرصه های میدانی و نظامی دادیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس با رشادت های فراوان و اجرای عملیات های سنگین با طراحی پیچیده  تحسین تمام کارشناسان نظامی دنیا را برانگیخت.

امیر شیفیعی در ادامه افزود: ارتش در کنار برادران سپاه قهرمان در عرصه های مختلف دفاع مقدس و پس از آن در تولید و نوآوری با تمام توان به پیش رفتیم. دنیا به اقتدار و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران اذعان دارند.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب با اعتماد به نزاجا وظیفه فرزندان این آب و خاک را دو چندان کرده و ارتش با حضوردر بحران ها مانند سیل و زلزله روحیه خدمت را به نمایش گذاشت.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار