خبرهای داغ:

اجرای مسابقه ی سی روز سی شهید در کانال خبری خرمشهر ما

اقدام بسیار جالب کانال خرمشهر ما، در ماه مبارک رمضان مورد استقبال مخاطبان این کانال شهرستانی قرار گرفته و هر شب در این پویش و فراخوان تعداد زیادی از مخاطبین شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۰۳
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ به منظور آشنایی مخاطبین خود با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت شهدای خرمشهری و شهدای شاخص انقلاب، مدیریت کانال خرمشهر ما با همکاری منطقه آزاد اروند، اقدام به یک کار فرهنگی قابل تقدیر نموده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر می گوید؛

معرفی راه و سیره ی شهداء، جانبازان، ایثارگران و بزرگانی که برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی از جان و مال و آبروی خود مایه گذاشتند، ضرورتی انکار ناپذیر است که این عزیزان در همین راستا به مناسبت های مختلف کمر همت بسته و کارهای قابل تقدیری را انجام می دهند. 

 

حجةالاسلام سيدفخرالدين موسوي صالحي افزود‌‌؛ این امر زمانی دوچندان اهمیت پیدا می کند که شاهد هستیم دشمنان قسم خورده مدتهاست دست به استحاله ی فرهنگی همه جانبه ای زده و تمام تلاش و همت خود را معطوف به روایت های دروغین از گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی و استحاله ذهن و فکر فرزندان این آب و خاک نموده است.

 

وی خاطر نشان کرد‌‌؛ رسانه های گروهی و فضای مجازی و همه دلسوزان نظام اسلامی باید در مقابل این موج همه جانبه با تمام توان خود روشنگری و روایتگری درستی را در دستور کار خود قرار دهند. 

 

لازم به ذکر است هر شب به قید قرعه به سه نفر که جواب درست به سوال داده باشند سه جایزه یک میلیون ریالی تقدیم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار