فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

نهال تنومند انقلاب اسلامی ماحصل فداکاری شهدا، آزادگان و ایثارگران است

سردار شفائی گفت: از ابتدای آغاز مبارزات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۶۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان نیکشهر ضمن ابراز خرسندی بابت حصور در این شهرستان اظهار داشت: ماه رمضان ماه برکت خداوند است که در آن فرصتی است تا همگان بر اندوخته های معنوی خود بیافزاید.

وی افزود: از ابتدای آغاز مبارزات انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر جان خود را فدا کردند، بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر جانباز و تعداد زیادی رزمنده و آزاده داشتیم و امروز اگر این نهال تنومند انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است ماحصل فداکاری این عزیزان است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: ما باید تمرکز کاری خود را بر روی برنامه های فرهنگی بگذاریم و با وجود زحمات بسیار خوبی که کشیده شده است باید در سال جدید با همت بیشتری تلاش شود تا بتوانیم قدمات بزرگتری را برداریم.

سردار شفائی تصریح کرد: مسئله مهم دیگری که وجود دارد پرداختن به برنامه های محرومیت زدایی است که با توجه به مردم بسیار خوبی که در شهرستان نیکشهر وجود دارد این مسئله بر ما واجب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار