خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان در مصاحبه با اصحاب رسانه بیان کرد:

اجرای رزمایش کمک مومنانه با توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان

1000 بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و دویست و سی هزار تومان در میان ولی نعمتان و اقشار نیازمند جامعه در گلپایگان توزیع شد
کد خبر: ۹۵۰۵۵۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، رزمایش کمکهای مومنانه رمضان سپاه و بسیج در هفته سوم و چهارم رمضان در شهرستان گلپایگان در طی دو مرحله  با توزیع1000 بسته معیشتی بین نیازمندان اجرا شد.

در مراسم افتتاحیه این رزمایش که در حسینیه سیدالشهدای سپاه گلپایگان با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در جمع اصحاب رسانه برگزار شد، سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی از توزیع 1000 بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و دویست و سی هزار تومان میان ولی نعمتان و اقشار نیازمند جامعه در شهرستان خبر داد.

محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان،ضمن تبریک ماه پر برکت رمضان، با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه توسط بسیج و سپاه گلپایگان در جهت کمک به نیازمندان انجام می شود اظهار داشت : از طرف مجموعه بسیج شهرستان و همچنین خیرین شهرستان و خیریه هایی که در شهرستان وجود دارد از همه عزیزانی که تمکن مالی دارند و می توانند کمک هایی داشته باشند تقاضا داریم در راستای افزایش سطح زیرپوشش این اقدامات،به کمک این مجموعه ها بشتابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در گفت‌وگو با اصحاب رسانه مطرح کرد: این امر خداپسندانه که با همت قرارگاه های محرومیت زدایی و فرهنگی اجتماعی بسیج شهرستان در حال انجام است دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در سال جدید است و هر بسته آن شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات و بسته فرهنگی است که سپاه گلپایگان با کمک جهادگران بسیجی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در حال توزیع آن بین نیازمندان شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با عنوان اینکه بسیج با مردم و در کنار مردم می باشد تصریح کرد : بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون مانند تمام برهه های انقلاب اسلامی در کنار مردم بوده است.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی با بیان اینکه در دو مرحله جدید رزمایش، 1000 بسته غذایی به ارزش دوازده میلیارد و سیصد میلیون  تومان بین نیازمندان شهرستان گلپایگان توزیع خواهد شد خاطر نشان کرد:۵ درصد هزینه تهیه این بسته ها توسط خیرین و ۹۵ درصد توسط سپاه شهرستان واریز گردیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر توجه بسیج به سمت محلات کرامت می باشد گفت: این محلات ، محلات آسیب پذیری هستند که نیازمند توجه بیشتری می باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ،با تاکید بر اینکه اولویت دوم بسیج، نیازمندان محلات اسلامی می باشد بیان داشت:  محلات اسلامی در بسیج تحت پوشش افراد خیر و دغدغه مندان کارهای فرهنگی اجتماعی در کشور  قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد : در شهرستان گلپایگان ده محله اسلامی و دو محله کرامت وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان با تأکید بر اینکه توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان موقتی و گذرا می باشد و توانمندسازی اقتصادی این خانوارها، اولویت اصلی بسیج است اذعان داشت : برای افرادی که در صدد ایجاد کسب و کار هستند براساس طرح های تولیدی، وام های اشتغال زایی پرداخت می گردد.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه اولویت اول شهرستان کشاورزی و اولویت دوم آن صنعت می باشد براساس تعامل لازم با مسئولین کارخانجات و واحدهای تولیدی ،افراد جویای کار وآسیب دیدگان اقتصادی را برای توانمندسازی به آنها معرفی خواهیم کرد.

 سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی اظهار داشت : ساخت خانه های محروم شهرستان با تعامل با دستگاه های دیگر در حال اجرا و نزدیک به اتمام می باشد.

در پایان وی خاطر نشان کرد کرد : در ابتدای سال جدید ۳۱۰ بن کفش و لباس به ارزش تقریبی یکصد میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در پایان از زحمات اصحاب رسانه که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در معرض دید مردم قرار داده و جریان سازی مطالبه گری سازنده را انجام می دهند قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار