خبرهای داغ:
سردار قریشی:

یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است /ارتفاعات بازی دراز آماده صعود سراسری بسیجیان است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ارتفاعات یادمان شهدای بازی دراز آماده صعود سراسری بسیجیان کشور است، گفت: مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است چرا که این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۸۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است /ارتفاعات بازی دراز آماده صعود سراسری بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای صعود سراسری بسیجیان کشور و افتتاح راهیان نور غرب فراهم است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا محل رفت و آمد ملائکه الهی است چرا که این مناطق رنگ و بوی خدایی می‌دهند.

شهید حججی‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب نتیجه همین حرکت عظیم راهیان‌نور است

وی عنوان کرد: شهید حججی‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب نتیجه همین حرکت عظیم راهیان‌نور است، عملیات فرهنگی که رشد دهنده و مایه رسیدن به کمال می‌شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: د‌شمنان در دهه ۷۰ و ۸۰ هجمه‌های فرهنگی را علیه جوانان و نوجوانان ما کلید زدند که در مقابل این هجمه‌های ناجوانمردانه، دست به ایجاد راهیان‌نور زدیم که خوشبختانه آثار و برکات آن فراوان است.

سردار قریشی بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری راهیان نور فناوری است برای استخراج معادن طلا که همان مفاهیم دفاع مقدس است و همه کسانی که در این مناطق حضور پیدا می‌کنند باید نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها معرفت پیدا کنند.

در مسیر شهدا حرکت کردن توفیق الهی است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز در این نشست با اشاره به امکانات استان کرمانشاه برای اسکان زوار راهیان نور بیان کرد: شهدا خالق حماسه و افتخارات بودند و ما امروز وظیفه بزرگی داریم روش و راه شهدا را ادامه بدهیم، چون در مسیر شهدا حرکت کردن توفیق الهی است، امروزه دشمنان به دنبال تسخیر اذهان نوجوانان و جوانان هستند و افتخارات و داشته‌هایی همچون فرهنگ ایثار و شهادت داریم که باید در این مسیر گام برداریم.

شهدا تمام قد به پست و آینده پشت پا زدند

سردار بهمن ریحانی تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همانطور که شهدا تمام قد به پست و آینده پشت پا زدند، باید امکانات را بسیج کنیم و عملیات و رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی در ارتفاعات بازی دراز را خلق کنیم.

لازم به ذکر است صعود سراسری بسیجیان سراسر کشور و افتتاح راهیان نور غرب کشور ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار