مواسات و همدلی همچنان ادامه دارد؛

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی توسط جهادگران بسیجی قم

طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه ۶۰۰ بسته معیشتی به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم و با حضور جهادگران بسیجی در پردیسان اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۶۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی جهادگران بسیجی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات همدلی و کمک‌های مؤمنانه با مساعدت بسیج سازندگی تهیه و توسط قرارگاه‌های جهادی بین افراد کم بضاعت و نیازمند با تاسی بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری در تداوم کمک‌های مؤمنانه توزیع گردید.

خدا رحمی مسئول بسیج سازندگی و قرارگاه منطقه‌ای حوزه شهدای مدافع حرم در باره اجرای این طرح، عنوان کرد: طرح کمک‌های مؤمنانه با تدبیر و هدایت مقام معظم رهبری پس از بحران کرونا رشد زیادی داشته است و البته هم اکنون با ورود قرارگاه‌های جهادی، نقش گروه‌های جهادی محله محور در شناسایی و حل مشکلات خانواده‌های کم برخوردار بیشتر خواهد شد و ارائه خدمات به این خانواده‌ها از نظر کمی و کیفی رشد خواهد یافت.

وی افزود: در این نهضت خدا پسندانه ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان هدفگذاری شده است که این تعداد از بسته در سطح حوزه استحفاظی این حوزه به شکل محله‌ای و در قالب قرارگاه‌های جهادی به همت بسیج سازندگی حوزه شهدای مدافع حرم پردیسان و جهادگران بسیجی بین افراد کم بضاعت و نیازمند توزیع شد.

همچنین فلاح‌زاده مسئول قرارگاه منطقه‌ای نیز نهضت کمک‌های مؤمنانه رااز مهمترین سیاست‌های بسیج سازندگی و هدف از این پویش را فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه‌ی اسلامی دانست که با پیگیری، مشارکت خیرین این طرح بسیاری از مشکلات مردم خانواده‌های کم بضاعت رفع خواهد شد.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی جهادگران بسیجی قم

انتهای پیام/قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار