مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهارستان:

بانوان محجبه و قرآنی امر به معروف کنند و تاثیرگذار باشند

محفل انس با قرآن با حضور حجت الاسلام وحید شعیبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهارستان و جمعی از بسیجیان حوزه ۲۵۶ حضرت رقیه(س) در منزل شهید اعتمادیان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۳۷۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: این محفل نورانی همه ساله به مدت یک ماه در  ماه مبارک رمضان در منزل شهید امیر حسین اعتمادیان با حضور پرشور بسیجیان و بانوان قرآنی برگزار میگردد.

حجت الاسلام وحید شعیبی با ابراز خرسندی از برگزاری جلسات نورانی قرآنی در منزل شهید اعتمادیان گفت: برگزاری اینگونه   جلسات در شرایطی که دشمن درخصوص  بحث حجاب و عفاف   برنامه ریزی کرده است بسیار مهم و ارزشمند است ، قطعا توفیق الهی و لطف این شهید عزیز است که   در این جلسه نورانی جمع شده ایم.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حجاب اظهار داشت:      مسئله حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است. حرام شرعی که مربوط به فقه  است و منظور از حرام سیاسی، توطئه و برنامه ریزی چندین ساله دشمن در این قضیه است.   حجت الاسلام شعیبی با اشاره به سوره های مبارکه نور، احزاب، نساء و... خاطرنشان کرد قرآن در خصوص حفظ حجاب، عفاف و حیا به صراحت سخن گفته است و شما بانوان قرآنی و با حجاب میتوانید با نشر آیات در خانواده، اقوام، دوستان و... امر به معروف و نهی از منکر را انجام داده و در جامعه تاثیرگذار باشید.

وی همچنین به استمرار در قرائت قرآن در غیر ماه رمضان و روایاتی درخصوص رعایت حجاب اسلامی تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار