به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

توزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: رزمایش همدلی و احسان با توزیع چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۹۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این رزمایش همدلی و احسان صبح امروز با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و...در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.
 ابوذر صناعی نیا معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان با بیان اینکه این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، قند، سوپ آماده و رب گوجه است اضافه کرد: ارزش هر بسته معیشتی در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان هشت میلیون ریال است.
صناعی نیا گفت : این بسته های غذایی توسط گروه های جهادی، مساجد فعال و دیگر تشکل های مردمی در نقاط محروم و نیازمند استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله حاشیه شهرها توزیع می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در استان هم در این برنامه به ترویج همدلی و کمک کردن به نیازمند اشاره کرد و از مردم و دیگر نهادها خواستار ادامه دادن این اقدامات خیرخواهانه شد.

توزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدتوزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدتوزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدتوزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدتوزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدتوزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدتوزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار