خبرهای داغ:
مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج؛

آمادگی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در قزوین/ایجاد ۱۱۶ شهرک مسکونی در کشور

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج از آمادگی این موسسه جهت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز باحضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دکتر هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، دکتر حبیب زاده مقدم مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج، تفاهم نامه همکاری مشترک در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف ایجاد زیرساخت ۲۸۶ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن، بین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج وابسته به بنیاد تعاون بسیج منعقد شد.

دکتر مجتبی حبیب زاده مقدم مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در این مراسم با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به سال «مهار تورم و رشد تولید» بیان کرد: با توجه به راهبرد سال ۱۴۰۲، کار برای همه ما در راستای تحقق این راهبرد مهم قدری سخت تر از سال های قبل است. 

وی با اشاره به مجموعه فعالیت های مسکن و عمران بسیج گفت: این موسسه از سال ۷۲ شروع به کار کرده و با ۳۰ شعبه در کشور، قریب به ۲۱ هزار واحد مسکونی و ۱۱۶ شهرک مسکونی ایجاد کرده است.

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج اظهار کرد: پس از زلزله کرمانشاه که به دستور رهبر معظم انقلاب بسیج وارد عرصه شد، موسسه مهندسی مسکن تنها مجموعه سازه موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج است که با توجه به سابقه کارهای مهندسی، با ظرفیت بالا در مناطق سیل زده حضور یافت.

حبیب زاده مقدم در ادامه عنوان کرد: کار موسسه از جنس خدمات صرف به بسیجیان به همه آحاد جامعه گسترش یافت. بسیج در طول دوران انقلاب همواره همراه مردم بوده و امروز نیز تکلیف یافتیم به کمک دولت بیاییم و دولت با تمام ظرفیت در تلاش برای برداشتن قدم های موثر به مردم است. 

وی افزود: تفاهم نامه های مختلفی با حضور موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در تنظیم‌شده به عنوان مثال با وزارت کشور تفاهم نامه ای به امضا رسید که این موسسه عضو ثابت ستاد بحران کشور باشد و در حوادث غیرمترقبه و مترقبه حضور یابد و از جمله موضوعات تفاهم، موسسه بعنوان عامل چهار در وزارت کشور در ساخت مسکن حضور یابد که بحث پایش پروژه های نهضت ملی مسکن را انجام می دهد. همچنین موسسه در هر جا حضور یابد با یک بسته فعال از جمله ایجاد مراکز درمان و آموزش و فرهنگی خدمات گسترده ای را ارایه می دهد.

حبیب زاده مقدم تصریح کرد: در پی دستورات ستاد نهضت ملی مسکن در کشور و اقدامات انجام شده در استان های مشابه، قریب به سه هزار هکتار در کشور تفاهم ایجاد شده و از حدود تعهد ساخت دوازده شهرک در کشور، چهار شهرک آماده بهره برداری است. 

مدیرعامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج در پایان گفت: در استان قزوین نیز با توجه به زمان حضور دستگاه های متولی، ما نیز اقدامات لازم را انجام می دهیم و هر میزان که لازم باشد ما آمادگی حضور داریم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار