در کرمانشاه؛

پروژه عمرانی احداث مدرسه در ثلاث باباجانی

ثلاث باباجانی یکی از شهرسـتان های استان کرمانشاه ایران و یکی از چهار شهرستان منطقه هورامان در استان کرمانشاه است. بـه همـت بسـیج سـازندگی و خیریـن در این منطقه سـه مدرسـه احـداث شـده اسـت. بـرای بررسـی بیشـتر پـروژه صحبتی بـا آقای کرمی کارشـناس فنی پروژه داشـتیم.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۹۷
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ثلاث باباجانی یکی از شهرسـتان های استان کرمانشاه ایران و یکی از چهار شهرستان منطقه هورامان در استان کرمانشاه است. بـه همـت بسـیج سـازندگی و خیریـن در این منطقه سـه مدرسـه احـداث شـده اسـت. بـرای بررسـی بیشـتر پـروژه صحبتی بـا آقای کرمی کارشـناس فنی پروژه داشـتیم.

او در رابطه با علت احداث مـدارس گفـت: در ایـن شهرسـتان سـه مدرسـه وجـود داشـت که متاسفانه در زلزله کرمانشاه هرسه تخریب شدند و دانش آموزان مدتـی بـود کـه در کانکس تحصیل می کردند. برای همین بسـیج سـازندگی اسـتان پـروژه را در دسـتور کار خـود قـرار داد و بـا کمک خیریـن بانـک صـادرات آن را انجـام داد. باهمـت عزیـزان در کمتریـن زمـان یعنـی حـدود ۸ مـاه دو مدرسـه دو کلاسـه و یـک سالن غذاخوری برای یک مدرسه شبانه روزی احداث کردیم.

برای اهل سنت

لازم به ذکر اسـت که اهالی ثلاث باباجانی از اهل سـنت هسـتند پروژه عمرانی احداث مدرسه در ثلاث باباجانی بازگشت به تحصیل پس از زلزله 27 و باید این نکته را متذکر شویم که به هیچ عنوان برای پروژه های خدمت رسـانی و محرومیت زدایی بسـیج سـازندگی سنی و شیعه بـودن تفاوتـی نـدارد و همیشـه تلاش بـر ایـن بـوده کـه فـارغ از اعتقـادات و سلایق سیاسـی بـه محرومـان خدمت رسـانی کنیـم چرا که همه زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم، همه یک رهبر داریم، رهبری که معتقد است همه ارکان جمهوری اسلامی موظفنـد بـر اسـاس معـارف دینـی و قانـون اساسـی هیچ گونـه تبعیـض و نابرابـری بیـن ایرانیـان از هـر قـوم و نـژاد و مذهبـی روا ندارنـد درنتیجـه رویکـرد سـپاه و بسـیج سـازندگی همیشـه بـر خدمت رسانی بوده است.

ارسال نظرات