دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن استان کرمان برگزار خواهد شد

قاسمپور گفت: بسیج مهندسین صنعت و معدن استان كرمان در سال جدید با تعامل حداکثری با دستگاهها و ادارات مربوطه و همچنین با بهره گیری از ظرفیت بسیجیان متخصص عضو سازمان، تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و موانع سرراه واحدهای صنعتی و معدنی استان خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۷۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر قاسمپور مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان از برگزاری دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن استان در سال جدید خبر داد.

وي گفت با تعامل و همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان با سازمان صمت، خانه صمت و استانداری کرمان، دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن شمال استان کرمان جهت بررسی 7 پرونده مربوط به واحدهای صنعتی و معدنی استان با حضور تعدادی از مدیران اجرایی استان، برخی از کارشناسان مربوطه و مدیران واحدهای مورد نظر در سالن جلسات خانه صمت استان برگزار خواهد شد.  

قاسمپور افزود اولین جلسه این کمیته، یکشنبه هفته گذشته، ۲٠ فروردین، برگزار شد که در آن جلسه 3 پرونده صنعتی و 2 پرونده معدنی مورد بررسی قرار گرفت و با مساعدت اعضای کمیته پیشنهادات و مصوبات خیلی خوبی در جهت کمک و حل مشکل این واحدها داشتیم.  

قاسمپور در ادامه گفت بسیج مهندسین صنعت و معدن استان در سال جدید با تعامل حداکثری با دستگاهها و ادارات مربوطه و همچنین با بهره گیری از ظرفیت بسیجیان متخصص عضو سازمان، تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و موانع سرراه واحدهای صنعتی و معدنی استان خواهد کرد و این قول را به همه مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان میدهیم که بسیج مهندسین صنعت و معدن با تمام قدرت در کنار آنها خواهد بود و برای رفع موانع و مشکلات آنها از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد انشاالله.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار