حجت الاسلام بیگدلی:

جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز مردم دنیا با الگو گرفتن از ملت غیور ایران در مقابل دشمن ایستادگی می کنند،گفت :جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۴۶
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام بیگدلی امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در خدابنده ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران تمام نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را نقش بر آب کرده است و آن‌ها نتوانستند با تشکیل داعش امنیت اسرائیل را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان فلسطینی در گذشته با سنگ مقابل ارتش رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کردند، گفت: امروز فلسطین با موشک مقابل دشمن ایستاده است. 

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه محور مقاومت زنده است و ایران محور مقاومت است، عنوان کرد: مردم دنیا با الگو گرفتن از ملت غیور ایران در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و جبهه مقاومت امروز در سراسر جهان شکل گرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد: امروز ایران با تفکر مقاومت و ایستادگی و پیروزی در مبارزه سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در حال عبور از مشکلات ناشی از تحریم دشمنان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار