خبرهای داغ:

17 بسته معیشتی در لیالی قدر در سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) سرخه از توزیع 17 بسته معیشتی در جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار در شب های قدر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۱۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت شهادت امیرالمومنین (ع) و لیالی قدر 17 بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با یاری خیرین و جهادگران بسیجی تهیه و توزیع شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت علی (ع) اظهار کرد: در راستای پیروی از سیره اولیا الهی و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند، همزمان با شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) ۱۷ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار در محله توزیع شد.

او افزود: این بسته در جهت کاستن از آلام خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت تهیه و ارزش ریالی هر بسته مبلغ 5 میلیون ریال بوده و به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم با یاری خیرین انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) اضافه کرد: محتویات این بسته ها شامل برنج، روغن، خرما، پنیر، قند، چای و نخود بوده و با حفظ شان و منزلت خانواده ها به آن ها اهدا شد.

فیض خاطرنشان کرد: همچنین در شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز پنج بسته معیشتی به ارزش ۶۵ میلیون ریال شامل ۱۱ قلم کالای مصرفی بین افراد کم برخوردار محله توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها