امام جمعه ایرانشهر:

ملت ایران باحفظ وحدت پشت سر رهبرمان گام برمیداریم/ با ابتکار حضرت امام‌(ره) فلسطین از انزوا درآمد و امروز مسئله فلسطین یکی از مسائل مهم دنیاست

حجت الاسلام بزمانی گفت: مسئله فلسطین از عنوان جنگ یهودی وعربی بیرون آمد که برخی بیان داشتند که مسئله فلسطین یک جنگ است، اما امام راحل اعلام کرد که مسئله فلسطین جنگ بین اعراب و یهود نیست و مسئله فلسطین مسئله اول اسلام است چرا که قدس قبله اول مسلمین است.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۱۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و عموم مردم در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و قبولی عبادات مردم در شب های قدر گفت: ما ملت ایران باحفظ وحدت و پشت سر رهبرمان هستیم و باید باورداشته باشیم که دشمنان ما ضعیف هستند هرچندامکاناتی زیادی هم داشته باشند.

وی با اشاره به دست آوردهای نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل بیان کرد: همه مظلومان و آزادی خواهان عالم متوجه شدند که ظالمانی هستند که مردم فلسطین را مورد ظلم قرار دهند، اما کسانی هم هستند که درمقابل دشمن آنها را نیز یاری کنند و از زمانی که امام عزیزمان این روز را نامگذاری کردند مردم ایران اسلامی حمایت‌ها کردند و این حمایت‌ها تنها مختص به ملت ایران هم نبودو به سراسر عالم گسترش پیدا کرد و در بسیاری کشورها و کشورهای عربی و اروپایی این اعلام حمایت‌ها وجوددارد.

حجت الاسلام بزمانی بیان کرد: ابتکار امام راحل این پیام را به همه عالم مخابره کرد که گذشت اینکه عده‌ای برگرده مردم سوار شوند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه امام با نامگذاری روز قدس ملت فلسطین را از انزوا بیرون کشیدند درحالی که سالها قدس شریف مورد هجمه رژیم صهیونیستی بود، تصریح کرد: با این ابتکار حضرت امام‌(ره)  فلسطین از انزوا درآمد و امروز مسئله فلسطین یکی از مسائل مهم دنیاست وبه همین دلیل استکبار جهانی هرچندگاهی طراحی می‌کنند که بتوانند حواس ملت‌های دنیا را از سمت و سوی فلسطین پرت کنند.

این مسئول عنوان کرد: مسئله فلسطین از عنوان جنگ یهودی وعربی بیرون آمد که برخی بیان داشتند که مسئله فلسطین یک جنگ است، اما امام راحل اعلام کرد که مسئله فلسطین جنگ بین اعراب و یهود نیست و مسئله فلسطین مسئله اول اسلام است چرا که قدس قبله اول مسلمین است.

وی گفت: همه امت اسلامی باید به صحنه بیایند و هرچه درتوان دارند برای قدس شریف بکار ببرند، مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است.

بزمانی ادامه داد: مسئله فلسطین چگونه به پایان می‌رسد آنچه که مسلم است که بحران فلسطین طبق خواسته ومیل استکبار به پایان نخواهد رسید، مردم فلسطین درطول ۱۰۰ سال گذشته با وجود اینکه از هرجهتی نابرابر بودند و هیچ امکاناتی هم برای مقابله با رژیم نداشتند و یک ملت دست خالی درمقابل دنیای کفرایستادند و امروز به جایی رسیده که درچهارجنگ اخیر با رژیم صهیونیستی پیروز شده است.

وی در پایان افزود: ملت فلسطین به جایی رسیده است که با رژیم غاصب صهیونیستی مقابله می‌کند و با کوچکترین حمله حماس و جبهه مقاومت وحشت در دل صهیونیست‌ها ایجاد می‌شود.

مهرداد جهاندیده فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی درسراشیبی سقوط قراردارد و توان مقابله با ملتی که قریب به ۶۰ سال مقاومت و ایستادگی کرده است‌را ندارد، ملت فلسطین امروز هم دلگرم به جبهه مقاومتی است که درمنطقه خاورمیانه شکل گرفته است درحالی که اسرایل سودای نیل تا فرات‌را درسر می‌پروراند.

جهاندیده افزود: اما امروز جمهوری اسلامی به برکت فرزندان عزیز و فداکارش جبهه مقاومت را درخاورمیانه تشکیل داده است، براساس دستوری که رهبرمعظم انقلاب دادند که کرانه باختری هم باید مسلح شود و امروز یک انسجام خاصی در ملت فلسطین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای جبهه مقاومت هستند که درفلسطین تصمیم گیری می‌کنند، رژیم صهیونیستی خیلی خودش راقوی نشان داد و امروز هم درجنگ سخت شکست می‌خورد و هم درجنگ سایبری شکست می‌خورد وامروز درحقیقت رژیم صهیونیستی درحال شکست است.

جهاندیده در پایان عنوان کرد: چندکشور مرتجع عربی اقدام به عادی سازی روابط با رژیم می‌کنند که بایدبدانند حتماً ضررخواهند کرد چرا که رژیم صهیونیستی امروز ضعیف تراز گذشته شده است و ناچار شده است دور خودش را دیوار بکشد درحالی که دیگر توان مقابله ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار