خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

ترویج زیست عفیفانه با زبان هنر در جامعه/استفاده از هنر در اعلام انزجار جهانی از رژیم صهیونسیتی

شاهرود_ رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود گفت: هنر و هنرمند باید زیست عفیفانه را برای جامعه با زبان هنر بیان کرده و اولویت اول کشور این مهم است.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۱۶
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر، در سخنانی با بیان اینکه ما دو نوع حجت داریم، افزود: یک حجت، معصومین هستند که باید آن‌ها را بشناسیم و تبعیت محض کنیم و حجت غیر معصوم هستند که در حوزه نظامی سپهبد علی صیاد شیرازی و در حوزه هنر، سیدمرتضی آوینی که سالگرد این دو شهید می‌باشند، هستند.
او افزود: این دو شهید در حوزه‌های خود حجت هستند و مخلصانه ایستادند و کار‌های بدیعی را انجام دادند و علت ماندگاری آن‌ها اخلاص و ایمان و جهاد نستوحانه است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: عرصه هنر می‌تواند انزجار امت اسلام از رژیم صهیونسیتی را نشان دهد و پر جلوه‌های مختلف می‌توان این امر را تحقق بخشید.
او با اشاره به ضرورت امروز کشور به دلیل نقشه‌های دشمنان، اظهار کرد: بحث عفت امروز ضرورت دارد، چون زیر بنای حجاب است و‌همه باید کمک کنند.
امینی تاکید کرد: هنر و هنرمند باید زیست عفیفانه را برای جامعه با زبان هنر بیان کرده و اولویت اول کشور این مهم است.
او با بیان اینکه باید همه به دستگاه قضا و انتظامی در راستای تعمیق عفت در جامعه کمک کنند، تصریح کرد: هنر در این جنگ تمام عیار باید به کمک بیایند و کار کنند تا آن بخش اندکی که از حجاب غفلت دارند متوجه شوند.
در این نشست محمدتقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گزارشی از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در قاب مشارکت دستگاه‌های مختلف ارائه کرد.
مسؤولین بسیج هنرمندان، حوزه هنری، نهاد کتابخانه‌های عمومی و بسیج رسانه شهرستان شاهرود نیز گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کردند و بر تحقق منویات رهبری انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار هنر و رسانه تاکید کردند.

در پایان این دیدار با اهدا قرآن نفیس از حمایت های امام جمعه شاهرود از هنر و فرهنگ شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها