معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان خبر داد:

توزیع یک هزار بسته معيشتی بين نيازمندان كميته امداد خراسان رضوی

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی از توزیع یک هزار بسته معيشتی بين نيازمندان كميته امداد استان خراسان رضوی با مشاركت كاركنان پليس رضوی در اجرای طرح همدلی مومنانه، رزمایش «نذر پدر» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۵۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» با اعلام این خبر اظهارکرد: در اجرای طرح همدلی مومنانه، رزمایش «نذر پدر» با مشاركت كاركنان پليس رضوی با هدف توزیع یک هزار بسته معيشتی بين خانواده‌های بی‌بضاعت تحت پوشش كميته امداد با حضور مسئولان انتظامی و كميته امداد برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی افزود: كاركنان انتظامی به عنوان مجاهدان فی سبيل‌الله به ندای فرمانده معظم كل قوا لبيك گفته و مشتاقانه در اين طرح مشاركت می‌كنند که حضور نشان از روحيه والای معنوی و انقلابی آنان است.

وی تصریح کرد: نيکی به برادران دينی و تلاش و جديت برای رفع مشکل آنان در تمام زمينه‌ها، در هر شرايط برخاسته از ايمان خالص است، ايمان به خدا و نفع رساندن به بندگان او دو امر نيک است و برتر از آن چيزی نيست.

سردار عباسی در پایان با قدردانی از تلاش‌های كميته امداد امام خمينی (ره) و کارکنان انتظامی استان، خاطرنشان کرد: بی‌شك تعامل و همكاری دو نهاد فرهنگی كميته امداد و فراجا يكی از راهكارهای كاهش آسيب‌های اجتماعی است كه به امنيت پايدار در جامعه منتج می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار