جوانان، ظرفیت‌های با ارزشی در فعالیت‌های مردمی و فرهنگی به شمار می روند

مسئول پایگاه بسیج شهید سید مصطفی خمینی گفت: جوانان، ظرفیت‌های با ارزشی در فعالیت‌های مردمی و فرهنگی به شمار می روند
کد خبر: ۹۵۰۴۳۱۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

حجت الاسلام والمسلمین حقیری روز پنج شنبه در شهرک امام خمینی (ره) تهران در جوار شهدای گمنام مسجد انصار المهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با گرامیداشت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت:پایگاه شهید سید مصطفی خمینی زیر نظر حوزه 173 آیت الله خامنه‌ای و زیر نظر حوزه امیرالمومنین فعالیت دارد و در این پایگاه در تلاش هستیم برای امام زمان(عج) یار جمع کنیم.

مسئول پایگاه بسیج شهید سید مصطفی خمینی افزود: این پایگاه در شهرک امام خمینی قرار دارد و اکثریت شهرک را خانواده های جوان و جوانان تشکیل می‌دهد و 1500 جوان در شهرک داریم که ظرفیت با ارزشی در فعالیت‌های مردمی و فرهنگی به شمار می روند.

وی تصریح کرد:سعی کرده ایم با توجه به حضور جوانان، در مدارس و جمع خانواده ها با محوریت مسجد شهرک ورود کنیم، در این مسجد ما دو ولی نعمت داریم و دو شهید گمنام در جوار مسجد آرمیده اند که اخیرا یکی از شهدا به نام شهید مرتضی محمد شناسایی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حقیری بیان کرد: در این مسجد بچه ها و بسیج انس زیادی به این دو شهید دارند و برکات زیادی به دلیل حضور این دو شهید در مسجد شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: غالب این فرزندان و خانواده ها جوان هستند و برنامه ها را در سطح نوجوانان و جوانان می بینیم و در برگزاری اردوهایی و برنامه ها و حلقه ها مهم ترین تاکید ما بر حضور خانواده و جوانان است.

مسئول پایگاه بسیج شهید سید مصطفی خمینی گفت: اخیرا نیز بسیج خواهران را راه انداخته‌ایم و با حضور مادران و خواهران و بچه های مسجدی در تلاش هستیم پایگاهی مسجد محور برای برنامه ها داشته باشیم.

وی عنوان کرد:این مسجد و پایگاه مسجد محور توسط جوانان اداره می‌شود و شورایی که انتخاب شده است نیز تمامی اعضای آن را سنین 14 تا 19 سال تشکیل داده‌اند و به آنها بها داده‌ایم تا پای کار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حقیری اظهار داشت: این عزیزان نیز همواره مشارکت خوبی در برنامه ها و تحقق اهداف دارند و با عنایت الهی و تلاش اعضا، برنامه ای بلند مدت و کوتاه مدتی تدوین شده است.

خبرنگار میثم پاشنگ 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار