خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسيج مهندسین صنعتی تهران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

سازمان بسيج مهندسین صنعتی تهران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۰۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

بیانیه سازمان بسيج مهندسین صنعتی تهران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسيج مهندسین صنعتی تهران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ی را صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر صلی ‏الله ‏علیه ‏و‏آله: لا تَزالُ عِصابَةٌ مِن اُمَّتی یُقاتِلونَ عَلی أبوابِ دِمَشقَ و ما حَولَهُ و عَلی أبوابِ بَیتِ المَقدِسِ و ما حَولَهُ لایَضُرُّهُم خِذلانُ مَن خَذَلَهُم ظاهِرینَ عَلَی الحَقِّ إلی أن تَقُومَ السَّاعَةُ. 

پیوسته گروهی از امّت من بر دروازه‏ های دمشق و پیرامونش و بیت المقدّس و پیرامون آن مبارزه می‏ کنند و یاری نکردن آنان زیانی به آنها نمی‏ رساند. آنان تا روز قیامت پشتیبان حقّ‏ اند.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و در امتداد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تمام مکر و خدعه دشمنان به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه را به گونه‌ای خنثی نموده است که جبهه مقاومت توانسته بیش از هر زمان دیگری رژیم صهیونیستی را متزلزل ساخته و به زانو درآورد.

در شرایط کنونی که صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری با بیداری امت اسلامی و همچنین افزایش عملیات‌های ضدصهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هستند، راه‌پیمایی جهانی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند.

مهندسان و صنعتگران سازمان بسيج مهندسین صنعتی تهران ضمن حمایت از وحدت و یکپارچگی ملت های مسلمان، امت واحده اسلامی در سراسر جهان به ویژه مردم غیور و ولایتمدار تهران را به حضور در راهپیمایی روز جمعه بیست پنجم فروردین ماه مصادف با روز جهانی قدس دعوت به حضور می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار