در آستانه روز جهانی قدس؛

برگزاری نشست وحدت و مقاومت علمای تقریبی صالح آباد/همۀ بر «ید واحده» برابر دشمن در مسئله فلسطین تاکید کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صالح آباد گفت: همۀ علما و روحانیون تقریبی همایش وحدت و مقاومت این شهرستان که در آستانه روز جهانی قدس برگزار شد، بر همبستگی حول محور مسئله فلسطین و ید واحده در مقابل دشمنان تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۰۳۹۶۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از صالح آباد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی صالح آباد با اشاره به نشست همبستگی، وحدت و مقاومت علمای تقریبی روز جهانی قدس که با حضور ائمه جمعه، علمای شیعه و اهل سنت، فرماندار و جمعی از مسئولان در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: همۀ علما و روحانیون تقریبی همایش وحدت و مقاومت این شهرستان که در آستانه روز جهانی قدس برگزار شد، بر همبستگی حول محور مسئله فلسطین و ید واحده در مقابل دشمنان تاکید کردند.

در ادامه امام جمعه اهل سنت صالح آباد با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جمعی از نمازگزاران مسجد الاقصی، اظهارکرد: ماه مبارک رمضان، ماه وحدت، عبادت و نزدیک شدن انسان به پروردگار است و در این ماه مسلمانان سفره های احسان و مهربانی خود را می گسترانند که این اطعام سبب وحدت میان قلوب مسلمانان می شود.

مولوی عبدالباقی یوسفی افزود: مسلمانان حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت و جنایت رژیم صهیونیستی در قدس باعث تاسف و تاثر برای مسلمانان است. همه مسلمانان باید در مقابل دشمنان ید واحده باشند و از مردم شهرستان صالح آباد دعوت می کنم که حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

حجت الاسلام یوسف مهربان معاون فرهنگی مرکز اسلامی خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: با توجه به این که در شهرستان صالح آباد، شیعه و سنی در کنار یکدیگر برادرانه زندگی می کنند، لازم بود که در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس نشست همبستگی با عنوان وحدت و مقاومت برگزار شود و ان شاء ا... مقدمه ای برای حضور پرشکوه برادران شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار