ماه رمضان فضیلت های بسیاری دارد که باید آن را درک کنیم

سردار مرتضوی گفت: ماه رمضان فرصت خوبی است برای خودسازی و پیداکردن خودمان، پس مواظب باشیم بعداز این ماه خودمان را گم نکنیم.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۷۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت لیالی شب های قدر به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی، تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) همایش سران طوایف ،معتمدین و ریش سفیدان منطقه سیستان با  سردار سیدحسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور، ائمه جماعات، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، مدیران ادارات در سالن دانشگاه زابل برگزار شد.

سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق کشور در این همایش، با اشاره به فظیلت ماه مبارک رمضان و ارزش و عظمت ویژه شب های قدر گفت: خداوند سفره ای دارد که بر آن نعمتی است که نه چشم دیده، نه گوش آن را شنیده و نه بر دل بشری گذشته است، بر سر این سفره، جز روزه داران نخواهند نشست.

مرتضوی تصریح کرد: یکی از برکت های بزرگ روزه این است که مایه استجابت دعا می شود؛ چون روزه دار حالتی روحانی پیدا می کند و ارتباط خوبی با خدا برقرار می سازد.

وی با اشاره به این مطلب که ماه رمضان زمان بسیار بافضیلتی است، ادامه داد: ماه رمضان فرصت خوبی است برای خودسازی و پیداکردن خودمان، پس مواظب باشیم بعداز این ماه خودمان را گم نکنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا ادامه داد: خواب روزه دار، عبادت؛ سکوتش، تسبیح؛ دعایش، مستجاب و ثواب عملش دو برابر است.

همچنین حجت الاسلام مجتبی عزیزی، امام جمعه شهرستان زابل نیز در این همایش گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای خودسازی، آمرزش گناهانو طلب استغفار و مغفرت است.

وی بیان کرد: ماه رجب ماه خدا، ‌ماه شعبان ماه پیامبر و رمضان ماه امت پیامبر است، ‌از این رو همه به مهمانی پروردگار دعوت شده‌اند. از لحظه لحظه این جشن عرفانی نباید غافل بشویم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار