خبرهای داغ:

بیانیه سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۵۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه استان سمنان همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بیانیه ای صادر کرد.
در این بيانيه آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز مسئله‌ فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی است.
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم الله قدس از تدابیر ماندگار و جهانی امام خمینی(ره) بود که توانست در جهان اسلام مزین شود و سبب ماندگاری هر ساله نهضت مقاومت فلسطین و نمایان شدن بیش از پیش جنایت کوردلانه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح مجامع بشری شده است.
دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب سبب شد تا چهره مظلوم و بیدار فلسطین در سطح جهان پایدارتر بماند و درهم شکستن قدرت پوشالی نظام سلطه و اسرائیل غاصب نزدیک تر شود.
مقاومت مردم فلسطین در این سال ها به ویژه در روزهای گذشته نشان داد که این رژیم به آخر عمر خود رسیده است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) محو شدن اسرائیل در آینده ای نه چندان دور رقم خواهد خورد.
بی تردید سرعت تحولات در سرزمین های اشغالی نشان دهنده این واقعیت است که فلسطین روزهای سرنوشت‌سازی را سپری می‌کند و آنچه در وقایع ماه‌های اخیر به ویژه در کرانه باختری می گذرد ضمن نشان دادن توسعه تهدید علیه رژیم کودکش و تروریستی صهیونیستی، حکایت از ورود نسل جدید فلسطین به میدان انتفاضه و مبارزه ضد اشغالگران دارد.
امروز نسل جدید فلسطین دریافته است باید سلاح های خود را تنها به سوی دشمن صهیونیستی هدف گیری کند و این نسل به خوبی درک کرده است آزادی فلسطین با اتکا به ظرفیت‌های بالای ذاتی میسر و قابل تحقق است.
در حقیقت شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است که با سر دادن ندای هیهات من الذله و مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، این نکته را به سراسر دنیا می رساند که اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ گاه نمی تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی از سطح روزگار محو شود.
سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از ملت مسلمان و آزاده ایران و مردم شهید پرور و ولایت مدار استان سمنان دعوت می کند همچون گذشته به پاس جانفشانی ها و خون های پاک شهدای مقاومت و سیدالشهدای قدس سردار شهید سلیمانی، پر قدرت تر از گذشته با مدد جستن از ذات مقدس باریتعالی و با زنده نگه داشتن آرمان قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند و بدانند این وعده خداوند که «باطل ماندنی نیست» و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به صورت یکپارچه و پرشور و در صفوف فشرده در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها