فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلیل آباد خبر داد.

توزیع ۹۰۰ بسته کمک معیشتی بین معسرین خلیل آبادی + (عکس)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد از توزیع ۹۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های معسر این شهرستان در قالب رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۷۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

توزیع ۹۰۰ بسته کمک معیشتی بین معسرین خلیل آبادی + (عکس)

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ سرهنگ پاسدار حسن مقدم  اظهار کرد: ۹۰۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده های معسر در  این شهرستان ه ه مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به همت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی این ناحیه توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته های غذایی در سال جاری اولین مرحله و به این تعداد شامل اقلام شامل برنج، روغن ، گوشت مرغ، ماکارونی، حبوبات و خرما می باشد، گفت: ارزش این تعداد سبدهای معیشتی ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد بیان کرد: یکی از اهتمام های جدی سپاه و بسیج در امسال برای کاهش میزان فشارهای اقتصادی خانواده ها در حوزه محرومیت زدایی در کنار دیگر فعالیت ها از جمله اردوی های جهادی بحث کمک های مومنانه است که این روند ادامه دارد.

سرهنگ مقدم اضافه کرد: توصیه ما بر توزیع بسته های معیشتی با کیفیت و عادلانه است و می طلبد که حوزه های بسیج یک بانک اطلاعاتی را از خانواده های معسر تهیه تا حق کسی ضایع نشود.

وی با قدردانی از همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و مجمع خیرین در برنامه های سپاه و بسیج از مجموعه قرارگاه محرومیت سپاه و بسیج سازندگی شهرستان، یادآورشد: در مجموعه بسیج سازندگی کار کردن یک تفکر جهادی و مجاهدت خالصانه می خواهد که حقیقتا نیروهای بسیج سازندگی در همه حوزه ها پای کار و خالصانه کار می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار