فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریمان خبرداد:

توزیع هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی و اهداء ۱۰ سری جهیزیه در فریمان + (عکس)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان از توزیع هزار و ۱۰۰بسته معیشتی و اهداء ۱۰ سری جهیزیه بین نیازمندان در قالب رزمایش کمک های مؤمنانه و مواسات و همدلی این شهرستان همزمان با لیالی قدر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۶۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان؛ سرهنگ دوم پاسدار مرتضی نظری در  رزمایش کمک های مومنانه که با حضورفرماندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی ازمسئولان ادارات و نهاد های شهرستان در محل سالن ورزشی 9 دی این ناحیه برگزارشد، اظهارکرد: همزمان با لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) و در راستای رزمایش کمک های مؤمنانه و مواسات هزار و ۱۰۰بسته معیشتی و  نیز ۱۰ سری جهیزیه بین نیازمندان و زوج های جوان توزیع و اهداء شد.

وی بیان کرد: اولین مرحله از این رزمایش در سال جاری به همت بسیج سازندگی با توزیع بسته های غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان و جهیزیه های مشارکتی به ارزش ۳ میلیارد تومان در راستای کمک به ازدواج آسان به نوعروسان کم برخوردار  این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان ادامه داد: هر سری جهیزیه دارای ۱۷قلم کالای اساسی شامل فرش، لباسشویی، گاز، جاروبرقی، یخچال ، وسایل آشپزخانه و... است که بخشی از آن توسط خانواده نوعروسان و مابقی توسط خیرین و قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه تأمین اعتبار شده است.

نظری اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 153 سری جهیزیه مشارکتی به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون تومان تهیه و طی  6مرحله به نوعروسان نیازمند شهرستان اهداء شده است که در همین راستای  بیش از 4 هزار و 800 بسته معیشتی به ارزش بیش از سه میلیارد و دویست میلیون تومان با کمک خیرین بسیجی و بسیج سازندگی شهرستان تهیه و در 5 مرحله بین نیازمندان و محرومین شهرستان توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار