فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

کلید رهایی از مشکلات تمسک به قرآن و ذکر پروردگار است

سردار شفائی گفت: رمز مهم موفقیت امت اسلام از آسیب و ناهنجاری و تاریکی ها انس گرفتن با کلام الهی و حفظ وحدت و یکپارچگی و انسجام و اخوت و برادری است.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۳۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با امامان جمعه و علما و بزرگان و معتمدان و مسوولان خاش بیان کرد: رمز مهم موفقیت امت اسلام از آسیب و ناهنجاری و تاریکی ها انس گرفتن با کلام الهی و حفظ وحدت و یکپارچگی و انسجام و اخوت و برادری است.

وی افزود: جاودانگی و عزتمندی اسلام و فتح قله های پیشرفت و خنثی سازی توطئه های دشمنان در همگرایی و همبستگی است و برهمین مبنا و اساس همگان باید در جهت امید آفرینی و استحکام ریشه های وحدت گام برداریم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروزه ایران سربلند پرچمدار مقابله با ظلم و جنایت مستکبران بوده و با تقویت جبهه های مقاومت به عزتمندی دین و تألیف قلوب و می اندیشد و یقینا نسخه و راه نجات از مشکلات در تقویت اشتراکات و کمک به مظلومان و محرومان است.

وی اظهار داشت: دشمنان آمریکایی و صهیونیستی از اقتدار و عظمت ایران سربلند در هراس اند، زیرا کشورمان با پشتیبانی ملت همیشه در صحنه توانسته حماسه های عظیم و پرافتخار و ماندگاری را خلق کند که در آن جاودانگی و عزت نهفته است.

سردار شفائی تصریح کرد: دشمنان آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که خواب آشفته ای خواهند داشت و در هر جای دنیا جبهه های مقاومت در برابر ظلم و جنایت آنان ایستادگی می کنند و به اذن پروردگار متعال پرچم پر افتخار اسلام و عدالت و رهایی از ظلم برافراشته می ماند.

همچنین مولوی محمدعلی شهنوازی، امام جمعه اهل سنت خاش هم بیان کرد: اسلام منهای جمهوری اسلامی و اسلام منهای وحدت یکپارچه محکوم به شکست است، بنابراین ما کشوری اسلامی و بر پایه عدل و انصاف و مبارزه با ظلم و ظالم را می خواهیم.

وی افزود: مردم ایران در ۴۴ سال اخیر نشان داده اند که حفظ و استحکام اسلام با حضور حماسی آنان در صحنه به دست آمده و بقا و ماندگاری آن با همین در کنار هم ماندن ها میسر است.

مولوی شهنوازی ادامه داد: مردم شیعه و سنی دلبسته به اسلام و انقلاب و خاک این میهن بوده و برای حفظ آن تاکنون خون و جان داده اند و همچنان نیز بر عهد خود استوار هستند.

گفتنی است در پایان علما و بزرگان و معتمدان خاش ضمن دیدار با فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان درضیافت افطاری سپاه پاسداران شرکت کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار