خبرهای داغ:

فعالیت‌های فرهنگی و هنری در چارچوب حفظ نظام تبیین شود

شاهرود_امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تدوین نقشه راه در سال ۱۴۰۲ گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در چارچوب حفظ نظام تبیین شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۳۷
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

فعالیت‌های فرهنگی و هنری در چارچوب حفظ نظام تبیین شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: تعامل مسجد‌ها و موسسه‌ها در تدوین برنامه‌ها و طرح‌های جدید فرهنگی، هنری و قرآنی می‌تواند جهش و پیشرفت خوبی در زمینه ترویج موضوعات قرآنی ایجاد کند.
او به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امسال یکی از روان ترین، ساده‌ترین و ولایی‌ترین سال در ترویج طرح‌های قرآنی است، اشاره کرد و تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبیین نقشه راه قرآنی و تخصصی کردن موسسه‌های قرآنی در رشته‌هایی، چون حفظ، روان‌خوانی و تفسیر آسان می‌تواند گام بلندی در تحقق این امر بردارد.
امام جمعه شاهرود درخواست افزایش اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی و هنری، قرآن و عترت کرد و اظهار کرد: موسسه‌های متولی هر چه سریع‌تر طرح‌های خود را ارائه داده تا به نسبت و قابلیت اجرایی هر طرح اعتبار در نظر گرفته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ارتقای سواد رسانه‌ای می‌تواند آسیب‌های فضای مجازی را کم کند، گفتد: ارتقای سواد رسانه‌ای و فهم آن می‌تواند بر نقش رسانه‌ها تاثیرگذار بوده، توسعه و تقویت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و قرآنی را به همراه داشته باشد.
فرشید فلاح افزود: تلاش مجموعه مدیران استان سمنان خدمت جهادی برای تسریع در رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم است.
او همچنین بر ضرورت شناساندن شورای فرهنگ عمومی به مردم تاکید کرد و تصریح کرد: باید تلاش شود شورای فرهنگ عمومی در استان سمنان و کشور شناسانده شود و صدا و سیما در ارتباط با این موضوع مهم فرهنگ‌سازی‌های لازم را انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار