۲ واحد فروش زولبیا بامیه در زاهدان پلمب شد

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از پلمب دو واحد عرضه غیربهداشتی زولبیا و بامیه در شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۱۲
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

 ابوالفضل احمدزاده، سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: به‌منظور تداوم اجرای مأموریت‌های تعیین شده سال گذشته کارگروه مشترک صیانت از امنیت غذایی شهروندان که با حضور دادستانی مرکز استان، دامپزشکی و اداره بهداشت و سایر نهادهای ذی‌ربط تشکیل شده است بازدیدهای میدانی سرزده در سال جاری نیز انجام شد.
 
وی افزود: سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه نظارت بر محل‌های عرضه و فروش اقلام خوراکی و مواد غذایی مرتبط با سلامت و امنیت غذایی شهروندان در مرکز استان انجام شد که این دادستانی را در رده مراکز برتر کشوری قرارداد و امسال نیز این روند به‌صورت منسجم‌تر و تدوین الگوی خاص نظارت در دست اقدام است.
 
به گفته احمدزاده؛ سرکشی از واحدهای تذکر داده شده سال قبل و بررسی میزان اصلاح موارد مطروحه و افزایش نظارت‌های میدانی سرزده بر اساس شاخص‌های دقیق و بروز از دیگر مأموریت‌های این کارگروه است که هم‌زمان با شروع سال و آغاز ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا درآمد.
 
وی ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای سرزده‌ای از چند مرکز عرضه و توزیع زولبیا و بامیه در شهرستان زاهدان انجام شد که دو واحد به دلیل استفاده از روغن‌های سوخته و تاریخ مصرف گذشته، مواد خوراکی غیراستاندارد و فاسد و عدم رعایت موازین بهداشتی پس از تأیید و احراز توسط دامپزشکی و مرکز بهداشت به دستور قضایی پلمب و برخوردهای لازم با متخلفان صورت گرفت.
 
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان تأکید کرد: دادستانی مرکز استان در راستای تأمین امنیت غذایی و حفظ سلامت شهروندان به‌هیچ‌وجه مماشات و کوتاهی ندارد و با متخلفان نیز با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار