خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان سمنان

رزمایش مواسات و کمک مومنانه با توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در شاهرود

شاهرود_ به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، بیش از ۶ هزار بسته معیشتی در سطح این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۳۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج، در آیین توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی بصورت نمادین که با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین در سالن ۹ دی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، سید حسین میرکریمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با ارائه گزارشی از این اقدام اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۳۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش میانگین هر بسته ۶۵۰ هزار تومان توسط گروه‌های جهادی و خیرین توزیع شده است.
او افزود: امروز نیز در این آیین ۲۵۰۰ بسته معیشتی به گروه‌های جهادی جهت توزیع به خانواده‌های کم برخوردار شهرستان تحویل شده که شامل برنج و روغن و مرغ منجد و حبوبات و خرما و ماکارونی و رب به ارزش ۶۵۰ هزار تومان است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با اشاره به توزیع بیش از ۲۰ سری جهزیه به زوج‌های کم برخوردار به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال و ۲۱ قلم کالای ایرانی خاطر نشان کرد: شهرستان شاهرود دارای ۲۲۰ گروه جهادی شناسنامه دار است که در طول سال در قالب ۱۲ کارگروه در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان، خدمت رسانی، مواسات، فرهنگی، عملی و پژوهشی و... به مردم شهرستان خدمات رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها