خبرهای داغ:

ایجاد عدالت بهداشتی و درمانی، اولویت وزارت بهداشت

مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت با اشاره به اولویت وزارت بهداشت در عدالت بهداشتی و درمانی گفت : کمک خیران سلامت کشور در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل آن ۱۰۰ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان با قدردانی از همراهی خیران سلامت به نظام بهداشتی کشور گفت : جمهوری اسلامی در ۱۰ سال منتهی به سال ۲۰۲۲ میلادی در رتبه ۲۲ دنیا در کمک خیران به نظام سلامت قرار گرفت.

 

محمد جواد حیدری پور ادامه داد: قرار گرفتن ایران در رتبه ۲۲ از نظر کمک خیران در حالی است که تمام کمک‌های خیران سلامت کشور در بخش‌های مختلف ثبت نمی‌شود که در صورت ثبت و مستندسازی تمام این کمک‌ها جمهوری اسلامی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در جذب کمک خیران سلامت قرار می‌گیرد.

 

حیدری پور گفت: مشارکت فعال و پررنگ مردم و خیران نوع دوست کشورمان به نظام سلامت کشور جای قدردانی دارد که امید است این افزایش مشارکت خیرین که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد در امسال و سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت، ایجاد عدالت بهداشتی و درمانی را اولویت خود می‌داند، افزود: وزارت بهداشت با کمک خیران به دنبال ایجاد رشد چشمگیر کشور در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان است.

 

مدیرکل امور خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: برنامه وزات بهداشت در ۲ سال پیش رو این است که هیچ منطقه‌ای در کشور نباشد که ابتلا به محرومیت سلامت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها