دیدار نوروزی مدیر آموزش و پرورش بویراحمد با فرماندار شهرستان بویراحمد

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد به مناسبت سال نو با فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۵۳
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این دیدار نوروزی گفت بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد شورای آموزش و پرورش این شهرستان می‌باشد که فرماندار در راس آن قرار دارد.
کورش دلشاد افزود : خوشبختانه تعامل سازنده‌ای بین فرمانداری شهرستان بویراحمد و آموزش و پرورش بویراحمد وجود دارد فرماندار شهرستان بویراحمد یک نگاه ویژه به آموزش و پرورش دارند.
دلشاد با اشاره به شعار سال جدید و همچنین منویات مقام معظم رهبری و راهبرد دولت مردمی ایران قوی تصریح نمود امیدوار هستیم که گام های محکم و استوار برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد برداریم .
وی اظهار داشت: با توجه به سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان در روزهای آینده 15مدرسه را برای احداث تعریف کردیم
امید داریم که تصمیم گیری ها لحاظ گردد تا در سالهای آینده همچنان با بحران فضا مواجه نگردیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد در این دیدار گفت : با تمام مشکلاتی که در حوزه فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد وجود دارد اما خوشبختانه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در خصوص اسکان مهمانان نوروزی خوش درخشید و برترین نهاد بوده و به نوعی آبروداری کرد لذا جای تقدیر و تشکر دارد .
شهرام مهدوی مطلق افزود : آموزش و پرورش را نباید تنها گذاشت همه دستگاه‌ها در شهرستان بویراحمد باید آموزش و پرورش را همراهی نمایند..
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به اتفاقات سال گذشته از جمله اغتشاشات و همچنین مسمومیت دانش آموزان گفت : با توجه به آمار جمعیتی دانش آموزان این شهرستان خوشبختانه موارد خاصی در خصوص این دو موضوع نداشتیم
و با مدیریت صحیح بحث مسمومیت دانش آموزان رسیدگی شد و حقیقتا مشکلی به وجود نیامد فقط تا حدودی جو روانی ایجاد کرد که به نحوی صحیح مدیریت گردید .
مهدوی مطلق به کاستی های هم در حوزه تربیتی اشاره نمود و اظهار داشت : ما در حوزه اعتقادی و حجاب و عفاف باید تلاش بیشتری داشته باشیم دشمن به نوعی نوک پیکان خود را به سمت دانش آموزان هدف قرار گرفته اگر با برنامه مدیریت نکنیم حتما تربیت دانش آموزان زیر سوال خواهد رفت.
فرماندار بویراحمد موضوع سرویس مدارس را هم مهم خواند و تصریح نمود : در سال تحصیلی جدید حتما در خصوص سرویس مدارس باید چاره اندیشی شود و این آمادگی را داریم که با همکاری دیگر نهادها و آموزش و پرورش این مشکل حل گردد.

دیدار نوروزی مدیر آموزش و پرورش بویراحمد با فرماندار شهرستان بویراحمد

 

ارسال نظرات