بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح حامی نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد + ( تصاویر )

به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و مشارکت کمیته امداد و خیرین تعداد ۷۷ دستگاه یخچال در قالب طرح شهید رجایی بین مددجویان و افراد نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۸۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع ) و روز اکرام ایتام، آیین توزیع این تعداد یخچال امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل کمیته امداد استان، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح ،مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمند استان و جمعی دیگر از مسئولان و مددجویان کمیته امداد در یاسوج برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین عنوان کرد:  کاهش ازدواج و افزایش آمار طلاق در استان  نگران‌کننده است و همه باید باهم تلاش کنند که بحث ازدواج و تشکیل خانواده در استان رشد صعودی بگیرد.

سید جواد هاشمی مهر افزود: آسیب های نوپدید در جامعه زیاد شده است و نیاز است که دستگاه های اجرایی و خیرین پای کار بیایند تا روند ازدواج جوانان تسهیل شود.

وی بیان کرد: با همکاری سپاه فتح امسال یکهزار سری جهیزیه نیز در سفر ریاست جمهوری به استان بین زوج های جوان نیازمند توزیع خواهد شد.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد:  در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۷۶۰جهیزیه شامل یخچال، گاز، تلویزیون ، جاروبرقی و لباس‌شویی توزیع شد و این روند در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح در این آیین گفت: نظام‌وظیفه خود می‌داند که به ولی‌نعمتان خود خدمت کند و این ولی‌نعمتان کسانی هستند که برای این انقلاب جان داده‌اند و کسانی نیستند جز مردم؛ حق همین است که نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌افزایی کنند تا بتواند با همین هم‌افزایی به مردم بخصوص نیازمندان خدمت کنند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین از حضور مسولین استانی و شهرستانی که در این مراسم شرکت کردند تقدیر کرد و گفت: به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان و مشارکت کمیته امداد و خیرین تعداد ۷۷ دستگاه یخچال در قالب طرح شهید رجایی بین مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط توزیع شد.

سرهنگ ارژنگ تندپور افزود: ارزش ریالی این تعداد دستگاه یخچال بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است که ۵۰ درصد هزینه را کمیته امداد و ۵۰ درصد را خیرین متقبل شده اند.

وی گفت: از همه خيران و مسئولین بسیج ادارات و کارمندان استان و شهرستانها که در این طرح همکاری داشته اند تقدیر و تشکر بعمل می آید.

بسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد

بسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شدبسیج ادارات و کارمندان  سپاه فتح در کنار نیازمندان/ ۷۷ دستگاه یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شد

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار