خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛ 

کسب استقلال اقتصادی در جنگ اقتصادی یک وظیفه انقلابی است

سرهنگ امیری نژاد عنوان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی، جنگ ارزی و تحریم ظالمانه و فشارحداکثری دشمن در جنگ ترکیبی، کسب استقلال اقصادی در جنگ اقتصادی یک وظیفه انقلابی است
کد خبر: ۹۵۰۲۳۵۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در گردهمایی سیاسی در جمع پایوران و سربازان ناحیه بوئین زهرا، به انواع جهادهای امر شده از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: جهاد علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، جهاد تشکیل خانواده و فرزندآوری، جهاد فکری، جهاد کبیر و جهاد تبیین، از جمله جهادهای هستند که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر امر کرده اند و مهم ترین جهاد در حال حاضر با توجه به شرایط و اتفاقات جامعه، جهاد فکری و جهاد تبیین است. 

وی در ادامه افزود: با توجه به بازار شبهات بسیار زیاد دشمن در فضای مجازی، دشمن با انگیزه های سیاسی و فرهنگی در راستای تحریف، تخریبو تشویش اذهان به ترویج این شبهات در فضای مجازی می پردازد و برای این جهاد لازم نیست شمشیر به دست بگیریم. جهاد فکری، بزرگترین جهاد در برابر شبهات دشمن است و همه باید به عنوان روشنگر سیاسی و فرهنگی در جهاد فکری همت و تلاش مضاعف داشته باشند.     

امیری نژاد، کسب استقلال اقتصادی در جنگ اقتصادی را یک وظیفه انقلابی دانست و افزود: طبق اصل چهل و سوم قانون اساسی جهموری اسلامی ایران، هدف عالی جهموری اسلامی ایران، تحقق استقلال اقتصادی، رفع فقر برآوردن نیازهای در حال رشد انسان هاست. با توجه به جنگ اقتصادی، جنگ ارزی و تحریم ظالمانه و فشارحداکثری دشمن در جنگ ترکیبی، کسب استقلال اقصادی در جنگ اقتصادی یک وظیفه انقلابی است و دشمن در جنگ اقتصادی با عنوان تحول در حقیقت دنبال تغییر هویت جمهوری اسلامی ایران است و مسئولین و مدیران اجرایی کشور باید اهتمام بیشتری به مسائل اقتصادی داشته باشند. 

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به دلایل و ضرورت مذاکره عربستان با ایران اشاره کرد و گفت: توانمندی ایران اسلامی در معادلات امنیتی و نظامی مهم ترین دلیلی است که باعث روی آوردن عربستان و درخواست برای مذاکره با ایران شده است. زدن پهباد گلوبال هاک آمریکا، حمله به پایگاه عین الأسد عراق، ایستادگی در برابر تحریم ها و فشار حداکثری آمریکا و دستیابی به حقوق هسته ای از جمله توانمندی ایران اسلامی در سطح منطقه بوده است. از سوی دیگر ارتباط ایران با عربستان می تواند سدی در برابر راهبرد اسرائیل در منطقه باشد، چرا که هر اندازه شکاف بین ایران و عربستان بیشتر باشد، بهره بردار این شکاف ائتلاف غربی و صهیونیستی خواهد بود.   

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار