فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

بیانات مقام معظم رهبری چراغ راه پیشرفت و تحول کشور است

سرهنگ نکوئی‌گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا علیه السلام چراغ راه و راه مستقیم رسیدن به پیشرفت و تحول کشور است.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۱۵
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در نشست روشنگری تبیین شعارمحوری سال که در سالن اجلاس اداره کشاورزی شهرستان نیکشهربرگزارشد، عنوان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا علیه السلام چراغ راه و راه مستقیم رسیدن به پیشرفت و تحول کشور است.

وی افزود: تحول یعنی دگرگونی آنچه دشمن دنبالش است وبه آن دگرگونی می گوید عبارت است از تغییر هویت جمهوری اسلامی، هدف آنها حذف همه چیزهایی است که مردم را به یاد انقلاب و به یاد اسلام می‌اندازد اسلام ناب و اسلام انقلابی هدف دشمن تبدیل مردم سالاری اسلامی به حکومت استکبار است.

سرهنگ نکوئی اذعان کرد: از ملزومات تحول اعتماد به نفس ملی و هوشیاری است. اگر اعتماد به نفس داشته و هوشیار باشیم حتماً موفق خواهیم شد. مردم مومن و انقلابی ایران با اعتماد به نفس وهوشیاری خودشان توانستند به پیشرفت های بسیار خوبی دست یابند وهمه این پیشرفت ها در دوران تحریم بود، پیشرفت های علمی و فناوری در زمینه های نانو، زیست فناوری، سلامت، هسته‌ای، هوافضا و دفاعی. پیشرفت در حوزه زیرساخت های کشور در حوزه روابط خارجی.

فرمانده سپاه نیکشهر در ادامه بیان کرد: نقاط ضعف هم درکشور وجود دارد که نیاز به تحول دارند. اقتصاد کشور، تعدی گری دولی، وابستگی به صادرات نفت خام، وابستگی به دلار، رشد اقتصادی ضعیف در دهه ۹۰، فکرنکردن روی راههای مشارکت مردم در مسائل اقتصادی، کم تحرکی در تجارت خارجی، مهار تورم متوقف است به افزایش تولید و افزایش تولید دست مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، نماینده ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر بیان کرد: آن چیزی که باید مورد توجه جدی خودمان قرار دهیم این است که امید آفرینی کنیم.امیدآفرینی خود فریبی نیست، در کنار بیان ضعف ها بایستی امیدآفرینی هم دردستورکارمان قرارگیرد. آینده واقعی وروشن در مقابل چشم قرار بگیرد و نشان داده شود.

وی افزود: در وضعیت مطلوبی قرار داریم، درست عکس وضعیت ما را امروز در این منطقه دشمن سرسخت مایعنی دولت آمریکا دارد آنها متحریندکه در منطقه بمانند یا از منطقه بروند.

حجت الاسلام اربابی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم برای اینکه راه ما روشن است بصیرت ما پابرجاست گامهای ما محکم و استوار است و دشمن ما دچار ضعف است.

ارسال نظرات