محفل ادبی بهار رمضان به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در کرمانشاه برگزار شد .

محفل ادبی بهار رمضان به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در کرمانشاه برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۰۲۲۴۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ محفل ادبی بهار رمضان به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) در کرمانشاه برگزار شد .
به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد وحوزه هنری انقلاب اسلامی استان در مورخ ۱۶ فروردین مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان محفل ادبی بهار رمضان با حضور شعرای مطرح استان و جمعی از مدیران و مسئولان استان و در محضر حضرت آیت الله علما امام جمعه محترم استان برگزار گردید . در این مراسم امام جمعه محترم استان و آقای صفدری مدیر کل محترم ارشاد استان سخنرانان برنامه بودند و در ادامه تعداد ۱۵ نفر از شعرای آیینی استان در شأن و منزلت امام حسن مجتبی (ع) به قرائت اشعار پرداختند و در پایان مراسم ، همه ی مدعوین به صرف افطار و شام مهمان خوان با برکت کریم اهل بیت (ع) بودند .
گفتنی است این مراسم معنوی همزمان با دیدار شاعران کشوری با رهبر معظم انقلاب اسلامی در استانهای کشور در قالب دیدار شعرای مطرح استانها با ائمه محترم جمعه استانها برگزار می شود .
سرهنگ افشین آزادی مسئول بسیج هنرمندان استان در حاشیه مراسم در مصاحبه با قرارگاه رسانه ای بسیج هدف از اجرای برنامه معنوی را فراهم نمودن زمینه دیدار هنرمندان بویژه هنرمندان عرصه شعر با امام جمعه استان و بهره مند شدن از سخنان ایشان و نیز تکریم شأن و منزلت امام حسن مجتبی با زبان شعر و همچنین تجدید دیدار شاعران آیینی بایکدیگر و از سویی گفتمان سازی و جریان سازی شعر انقلاب و شعر آیینی برای نسل جوان شاعر دانستند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار