اختصاص ۱۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اختصاص بیش از یک هزار هکتار زمین به اجرای طرح مسکن ملی در این شهر خبرداد.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۱۹
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

اختصاص ۱۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح مسکن ملی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،محبوب حیدری ، اظهار داشت: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در حوزه‌های مختلف نیازمند تدوین برنامه‌های اساسی و مهم است تا بتوانیم در راستای توسعه برنامه‌های اقتصادی پیشگام عمل کرده و در سال جدید با مهار تورم و رونق تولید شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

وی افزود: درصدد هستیم با اهمیت ویژه به اجرای طرح مسکن ملی موفق عمل کرده و به همین منظور بیش از یک هزار هکتار زمین در سال های اخیر به منظور رفع مشکلات موجود و بهبود وضعیت زمین‌های مسکن ملی تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد:  تامین مسکن برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نیز مددجویان بهزیستی و نهادهای حمایتی نیز به شکل کامل انجام می‌شود.

حیدری با بیان اینکه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا دغدغه‌ای از بابت تامین زمین وجود نداشته باشد بیان کرد: نظارت از 350 پروژه به همراهی نظام مهندسی در حال انجام است و در همین راستا نیز کنترل و پایش طرح‌ها و نقشه‌ها و پروانه‌های صادر شده به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: اقدام برای صدور پروانه کار و اشتغال از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می‌یابد و در این زمینه 210 فقره صدور اولیه مجوز کسب و کار توسط سامانه پروانه اشتغال سپامک انجام یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن اشاره به عدم رعایت مقررات ملی ساختمان و نظام مهندسی ‍168 فقره از ساختمان‌ها نیز گفت: برخورد قاطع با متخلفان از طریق شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی در دستور کار بوده و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌ها در راستای رفع مشکلات با جدیت محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار