خبرهای داغ:

کمک های مهر جهادگران آبادان زینت بخش سفره نیازمندان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) از تهیه و توزیع ۱۰۰ مرغ منجمد و توزیع نان رایگان به مدت ۱۵ روز به خانواده های نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان خبرداد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۵۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج از تهیه و توزیع ۱۰۰ مرغ منجمد به خانواده های نیازمند به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط گروه جهادی حجه بن الحسن(عج) در پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در حوزه استحفاظی خود اطلاع داد.

 

بدری عنوان داشت: پایگاه مقاومت بسیج شهدای تنگه۲حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) توزیع نان گرم در ایام ماه مبارک رمضان از ۴ فروردین تا ۱۵ روز برای ایتام و فقرا با همت گروه جهادی شهید امین نصاری و خیرین انجام می دهند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به یک حدیث زیبا از امام جعفر صادق (ع) می فرمایند: برآوردن حوائج و نیازمندی های مؤمن از هزار حجّ مقبول و آزادی هزار بنده و فرستادن هزار اسب مجهّز در راه خدا، بالاتر و والاتر است، مجموعه حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) همواره در قالب گروههای جهادی مختلف اقدام به محرومیت زدائی و یاری رسانی به محرومین و مستمندان پرداخته اند و در قالب فعالیت های عظیم و خداپسندانه از جمله توزیع بسته های معیشتی، اطعام و ساخت و ساز و تعمیر منازل خانواده‌های کم برخوردار رسالت بسیجی خود را به مقام عمل رسانده اند.

 

 

 

سروان پاسدار هادی بدری درپایان ضمن تقدیر و تشکر بابت زحمات نیک و خداپسندانه بسیجیان مؤمن متدین، انقلابی و جهادی در پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) برای آنان نیز آرزوی توفیق و نیز موفقیت‌روز افزون و ثبات در اقدام را از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها