خبرهای داغ:

12 بسته معیشتی توسط بسیجیان سرخه ای بین خانواده های نیازمند توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از توزیع 12 بسته معیتشی بین خانواده های کم برخوردار محله در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۶۸۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک رمضان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) اقدام به تهیه و توزیع 12 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند با هدف کاستن از آلام آن ها کردند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک های مومنانه با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند راه اندازی شده و بهترین فرصت برای مومنان است تا در ماه ضیافت الهی به کارهای خیر بپردازند.

او افزود: برکات و توجهات خداوند متعال در این ماه پرفضیلت به بندگانش بسیار است چرا که تمامی مؤمنان به میهمانی خداوند دعوت بوده و از رحمت و مغفرت الهی بهره مند می‌شوند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) اضافه کرد: در آستانه بهار قرآن، تهیه و تدارک ۱۲ بسته معیشتی با کمک نیکوکاران برای ایتام و افراد کم برخوردار انجام شد.

فیض ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، خرما، مرغ و رب گوجه فرنگی بوده و با حفظ شان و منزلت خانواده ها به همت کارگروه جهادی هاجربیگم سیادت به آن ها اهدا شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن در گروه های پایگاه در فضای مجازی پویش ختم هفت هزار سوره توحید، ختم 24 هزار صلوات و ختم قرآن برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار