در شهرستان اردل برگزار شد؛

نشست بصیرتی در فضای مجازی

به مناسبت فرارسیدن یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ،نشست بصیرتی در فضای مجازی با موضوع جمهوری اسلامی از گام دوم انقلاب در شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۶۱۰
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با استفاده از فضای مجازی با موضوع جمهوری اسلامی ازگام دوم انقلاب در شهرستان اردل برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با تبریک بهار طبیعت و تقارون آن با بهار قرآن ماه مبارک رمضان، به تشریح وظایف همگان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت.

سرهنگ دوم پاسدار سید عقیل موسوی، افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی دو مطلب در بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تأکید قرار دادند که در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی، نظامی ... باید همیشه مد نظر باشد، اول این که دشمن دائم درحال مأیوس و نامید کردن مردم است تا احساس بی شخصیتی و بی هویتی ایجاد کنند.

 وی ادامه داد: علی رغم پیشرفت های فراوان در ایران اسلامی در عرصه های مختلف با وجود تحریم های ظالمانه، تلاش دشمنان این است که حقایق را بیان نکنند و با دروغ پردازی به جوان ما بگویند که پیشرفتی در کار نیست، دشمنان از فضای مجازی و رسانه در این زمینه بیشترین بهره برداری را می کنند و با وجود بعضی منافقین داخلی و حمایت از آنها این مسیر را دنبال می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، "روحیه امید" را دومین تأکید مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم انقلاب، عنوان کرد و افزود: در این راستا وظیفه همگانی و به ویژه مسئولین این است که بایستی همواره روحیه امید در جامعه را زنده نگه دارند و دستاوردها و پیشرفت های کشور را به خوبی برای همگان تشریح کنند، در این زمینه باید در مقابله با توطئه های دشمنان ضمن بصیرت افزایی هجومی عمل کرد و توطئه استکبار جهانی را به خودشان برگردانیم .

سرهنگ موسوی، اظهار داشت: به امید خدا با اقداماتی که دولت انقلابی انجام داده وضعیت آینده کشور روشن است و ایران اسلامی بیش از گذشته در همه عرصه ها به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات