معاون روابط عمومی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج:

۴۸ اثر تلویزیونی راهیان نور توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی تولید شد

ساری-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از تولید ۴۸ اثر تلویزیونی توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی با حضور گروه‌های مستندساز و خبری گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۹۶
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

۴۸ اثر تلویزیونی راهیان نور توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی تولید شد

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک عید نوروز و ماه پرخیر و برکت ماه رمضان، به تشریح اقدامات قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در راهیان نور  پرداخت و گفت:معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا برای تبیین بلیغ و به تصویر کشیدن هنرمندانه راهیان نور که فناوری نوین است، قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی با محوریت گروه تلویزیونی این معاونت را راه اندازی کرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از تولید  ۴۸ اثر تلویزیونی توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی استان مازندران با حضور گروه‌های مستندساز و خبری گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود:این تولیدات از آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور از بهمن ماه ۱۴۰۱ تا پایان عید ۱۴۰۲ساخته شد.

سرهنگ ابراهیمی در ادامه با به بیان جزئیات این ۴۸ اثر راهیان نور هم پرداخت و خاطرنشان کرد:۱۸ مستند روایی و گزارشی از حضور کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات و همچنین خدمت رسانی‌های ستاد راهیان نور سپاه کربلا به زائرین مازندرانی سرزمین نور،۱۵ کلیپ و نماهنگ تلویزیونی (روایت‌های تبیینی به روز از سیره شهدا و تشریح چگونگی رقم خوردن عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس و نمایش هنرمندانه از حضور و زیارت کاروان‌های مازندرانی)،۴ برنامه تلویزیونی (۱ برنامه با موضوع تبیین سیره شهدا و چرایی حضور خادمین و زائر اولی‌ها و پیامد‌ها و نتایج این حضور‌ها در سرزمین نور برای نسل جوان و نوجوان، ۳ برنامه تلویزیونی از حضور فرمانده سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور) تولید شد.

به گفته سخنگوی سپاه کربلا  یک مستند داستانی با عنوان روایت محجوب و ۳ پخش زنده تلویزیونی با همکاری صداوسیما مرکز مازندران از جمله برنامه سال تحویل و ویژه برنامه عید نوروز در یادمان شهدای هفت تپه بود.

معاونت روابط عمومی سپاه کربلا با بیان اینکه یک  برنامه زنده تلویزیونی با حضور سرهنگ مجیدی  معاون هماهنگ کننده و مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا روی آنتن شبکه تبرستان رفت، افزود: چهار گزارش خبری از حضور زائرین مازندرانی در سرزمین نور تهیه و نیز گزارش خدمت رسانی‌های ستاد راهیان نور سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای شبکه تلویزیونی و رسانه‌ها ارسال شد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی اضافه کرد: ۲ تیزر تلویزیونی راهیان نور هم تهیه و تولید شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان از تولید۱۰۰ خبر مربوط به اردو‌های راهیان نور توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی هم خبر داد و گفت: علاوه بر تولید مستند‌های تلویزیونی، این قرارگاه اخبار و گزارش هم برای رسانه‌ها تولید کرده است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی در این باره توضیح داد: ۱۱ گزارش خبری،۳۸ گفت و گوی اختصاصی خبری،۳۵ گزارش تصویری و ۱۵ خبر برگزاری برنامه‌ها توسط قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی تولید که با همکاری خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری کشوری، استانی و محلی، بیش از ۱۰۰۰ خبر نشر و بازنشر صورت گرفت.

معاونت روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه راهیان نور، حرکتی برای زنده نگه‌داشتن و پاسداشت فرهنگ ناب دفاع مقدس است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس فرهنگی زندگی بخش و تکرار یک جامعه آرمانی  است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که راهیان نور مصداق «جهاد تبیین» جهاد ملت ایران و آینه تمام‌نمای مقاومت و ایثار و جان‌فشانی جوانان ایرانی و تبلور غیرت دینی و ملی ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد:ترویج، تبلیغ و تبیین فرهنگ دفاع مقدس باید هنرمندانه به تصویر کشیده شود تاآحاد جامعه به ویژه نسل آیند ساز و جوان از رشادت‌ها، حماسه‌ها که با خودباوری و ولایت مداری شهدا همراه بود، آگاه شوند.

سخنگوی سپاه کربلا تاکید کرد: تصویر به هنرمندانه کشیدن راهیان نور اگر با تبیین بلیغ همراه نباشد قطعا راهی برای اثربخشی در اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با بیان اینکه معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا تمام تلاش خود را برای فناوری راهیان نور بکار گرفته است، خاطرنشان کرد: راهیان نور به مثابه حبل‌المتین دفاع مقدس است و تلاش کردیم تا با جهاد روایت در استحکام و مقاومت بنیان پرشکوه انقلاب اسلامی در هماورد جنگ نرم، اثرگذار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار