فرمانده سپاه میانه:

تذکر لسانی برای جلوگیری از ابتذال باید همگانی شود

تبریز- فرمانده سپاه میانه با تقبیح روزه خواری و کشف حجاب عده ای در ملا عام و سکوت در برابر اآن هشدار داد و گفت: تذکر لسانی موثرترین روش جلوگیری از شیوع ابتذال و حرمت شکنی در جامعه است و باید همگانی شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۵۳
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی در نشست تبیین ساز و کار اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر از نبود متولی و نهاد پاسخگو در این عرصه گلایه کرد و متذکر شد: سپاه و بسیج هرگز به این وضعیت رضایت نداده و از تمامی ظرفیت هایش برای برچیده شدن فساد و تباهی در جامعه استفاده خواهد کرد.

   وی با اشاره به اوضاع اقتصادی جامعه و مشکلات معیشتی مردم، اظهار کرد: ما به شدت نگران و ساعی حل مشکلات مردمیم ولی وجود مشکلات نمی تواند جواز اشاعه منکرات در بین مردم، و سکوت و قصور دستگاه های اجرایی و متدینین در برابر وظیفه شرعی و قانونی خود باشد.

بیرامی ترویج تذکر لسانی، استفاده از بستر فضای مجازی و اجرای رزمایش های فرهنگی با استفاده از ظرفیت بسیج و گردان های سایبری را گامی در جهت تقلیل حرمت شکنی ها و ناامن کردن محیط برای افراد لاابالی دانست و افزود: انتظار متدینین از سپاه و دستگاه های اجرایی، مقابله با بی حجابی و روزه خواری در انظار عمومی است و ما هرگز در برابر این وظیفه ذاتی خود کوتاه نخواهیم آمد.

 وی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی امام جمعه، دادستانی، نیروی انتظامی، و دیگر دستگاه های اجرایی به زودی گام های بلندی در راستای ریشه کنی معضلات فرهنگی در شهرمان برداشته و عرصه را برای مروجین بی دینی و بی اخلاقی در جامعه، تنگ خواهیم کرد.

   نشست تبیین ساز و کار اقامه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار