خبرهای داغ:

کلنگ کارخانه بزرگ زامیاد شاهرود به زمین زده است

شاهرود_ با حضور مسئولان کشوری و استانی و شهرستانی، کلنگ کارخانه زامیاد، بزرگترین کارخانه استان سمنان در شاهرود به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۶۵
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

کلنگ کارخانه بزرگ زامیاد شاهرود به زمین زده استبه گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی کارخانه بزرگ خودروسازی زامیاد شاهرود باحضور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی، مدیرعامل شرکت زامیاد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این آیین با بیان اینکه ۷۰ شهر در کشور درخواست این مجموعه را داشتند که با پیگیری‌های انجام شده و همچنین رایزنی لازم، به شهرستان شاهرود واگذار شد، افزود: سه هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.
او افزود: کارخانه زامیاد شاهرود، بزرگترین کارخانه استان سمنان است که ۲۵ هزار خودرو در سال تولید می‌کند.
خانی تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار در شهرک صنعتی شاهرود احداث خواهد شد و با سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومانی و اشتغال ۵۰۰۰ نفر از جوانان حوزه انتخابیه؛ سالانه ۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری، نیمه سنگین و سنگین تولید خواهد کرد.
در آیین کلنگ زنی، مدیر عامل زامیاد بر وجود پارک علم و فناوری استان در شهرستان شاهرود اشاره کرد و همکاری‌های فناورانه برای توسعه اشتغال و توسعه شرکت‌های فناور (بخصوص در زمینه صنعت خودرو) را چشم انداز روشن این طرح بزرگ دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار