فرمانده سپاه نیکشهر خبر داد:

آغاز گشت‌های نظارتی بازار نیکشهر به همت بسیج اصناف

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: در پی اعتراضات شهروندان مبنی بر گران فروشی و در راستای تحقق شعار سال تیم نظارتی بر بازار ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در نیکشهر به همت حوزه مقاومت بسیج اصناف آغاز کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

سرهنگ پاسدارحسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در گفتگو با خبرنگاربسیج در نیکشهر بیان کرد: با توجه به اعتراضات مردمی مبنی بر گران فروشی در سطح شهرستان یک تیم متشکل از بسیج سپاه نیکشهر، اداره صمت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت جهت کنترل و پایش بازار ماه مبارک رمضان و نوروز تشکیل و از صبح روز گذشته بازدید‌های خود را از سطح شهر آغاز کرده‌اند.

وی افزود: تیم نظارتی و بازرسین اتاق اصناف و حوزه مقاومت بسیج اصناف واحد‌های صنفی که کالا‌های پر مصرف مردم را به فروش می‌رسانند را مورد ارزیابی قرار دادند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه تخلف برخی از واحد‌های صنفی محرز و عمده تخلف عدم درج قیمت، گران فروشی، فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته بود که اعمال قانون صورت گرفت و واحد‌های صنفی متخلف پلمب شد.

سرهنگ نکوئی در ادامه گفت: باتوجه به شعارمحوری سال و تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی برمهار تورم برخودلازم دانستیم جهت رفاه حال مردم و اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب، در صحنه ورود پیداکرده و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

وی اذعان کرد: بازدید و پایش بازار ادامه دارد و طبق قانون با متخلفین برخورد خواهد شد اما از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، رعایت نکردن بهداشت، و فروش موادغذایی تاریخ گذشته را به بسیج اصناف گزارش کرده و مانع به خطر افتادن سلامت همشهریان خود شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار