کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار کرده است

سرهنگ ملائی گفت: به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان ۲۵۰ دست البسه توسط گروه جهادی شهید حججی در دهستان اسفند دلگان بین نیازمندان اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۹۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملائی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان از فعالیت و خدمات‌رسانی گروههای جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم این استان خبر داد وگفت: تشکیل گروههای جهادی و فرهنگ جهادی و کار جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است و از دستاوردهای مهم انقلاب به شمار می آیدو کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار کرده است. 

ملائی اذعان داشت: گروههای جهادی در میدان هستند تا در ایام نوروز ارائه خدمات به‌طور موثر و مطلوب‌تر نسبت به گذشته انجام شود و فعالیت ها اثربخشی و نتیجه بهتری به همراه داشته باشند.

 

وی در ادامه به اقدامات گروههای جهادی در این ایام از جمله، تهیه و توزیع ۲۵۰ دست البسه توسط گروه جهادی شهید حججی در دهستان اسفند دلگان اشاره کرد و تصریح کرد: این البسه ها به مناسبت فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان توسط این گروه جهادی خریداری و بین کودکان و نوجوانان نیازمند از قبل شناسایی شده توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان برگزاری کلاس آموزشی و توانمند سازی حصیر بافی توسط گروه جهادی شهیده فوزیه شیردل در شهرک خسرین  را از دیگر فعالیتهای گروههای جهادی در نوروز در دلگان برشمرد.

 این مسئول همچنین از هرس شاخ و برگ نخلستان،  آموزش امنیت غذایی و ارائه توصیه های لازم در خصوص استفاده درست از کودهای شیمیایی، مبارزه با آفات و علف های هرز به همت گروه جهادی مطهره در روستای هیت کلیر دلگان خبر داد و یادآورشد: برگزاری کلاس آموزش سوزندوزی، برداشت یونجه از زمین های تسطیح شده به همت قرارگاه قدس توسط گروه جهادی شهیده فوزیه شیردل در روستای شهرک خسرین دلگان،  آموزش لحاف دوزی با مشارکت گروه جهادی مطهره در روستای هیت کلیر دلگان، وآموزش و توانمندسازی و مهارت آموزی در راستای تولید کیف و جا کارتی بانوان دلگانی با کمک گروه جهادی محمد رسول الله(ص) تهران و مشارکت گروه جهادی حضرت معصومه(س) در شهرستان دلگان را  از مهمترین برنامه های حوزه مرضیه دلگان بیان کرد.

سرهنگ ملائی اجرای عملیات جدول کشی معابر پردیس جهادی در شهرستان دلگان توسط گروه جهادی محمد رسول الله(ص) تهران، خاک ریزی معابر پردیس و سفید کاری کارگاه امام جواد علیه السلام که به همت این گروه جهادی انجام شده را نیز از دیگر اقدامات مهم گروههای جهادی در ایام  نوروز برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار