ماه رمضان، ماه بندگی و عبادت است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ٣۶ انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ماه رمضان، ماه بندگی و عبادت است، گفت:این ماه مبارک فرصتي براي ساختن خود و جامعه است كه در روايات و ادعيه نيز به اين مهم اشاره شده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۸۹
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

ماه رمضان، ماه بندگی و عبادت است

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:تمامی ماه‏ ها، ماه خداست و انسان‏ها در هر زمان از نعمت‏‌های مادی و معنوی و سفره گسترده الهی استفاده می ‏کنند، اما نزول قرآن به عنوان کتاب هدایت و راهنمایی بشریت در ماه مبارک رمضان و انجام فریضه بزرگ روزه در این ماه، امتیاز ویژه‌ای به این ماه بخشیده است.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت دعای افتتاح که خواندن آن در شب‌های ماه مبارک رمضان سفارش شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان ماه دعا و نیایش است، خواندن دعا اهمیت بسزایی دارد و می‌توان از این راه ارتباط خود را با خداوند متعال استحکام بخشید.

وی گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از واجبات است که باید در تمام ماه رمضان به آن اهتمام داشته تا روزه‌داران بتوانند از برکات بیشتری از این تحفه الهی استفاده کنند.

حجت الاسلام احدی در پایان خاطرنشان کرد:به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی، محفل انس با قرآن، کلاس‌های تفسیر قرآن و ترتیل خوانی و مسابقات فرهنگی بین پایوران و نیرو‌های وظیفه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار