خبرهای داغ:

برگزاری برنامه تحویل سال نو در تیپ حضرت مهدی (عج)

برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ ویژه سربازان وظیفه تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۳۰
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

سردار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) در این برنامه ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مهمانی خدا گفت: باید بتوانیم در سال جدید با سربازانی خدوم، آموزش‌دیده در تراز اتقلاب در خط امام و رهبری که بتوانند مدیریت آینده کشور را به‌دست بگیرند، به دنبال زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.

 

او ادامه داد: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود سختی‌ها و تهدیدات مختلف از سوی دشمنان، ما به خوبی در مقابل آن‌ها مقاومت و ایستادگی و آن‌ها را ناامید کرده‌ایم و باید با شناخت دشمن، آمادگی برای هرگونه پاسخگویی در زمینه جنگ سخت، نرم و مدیریت بحران‌های اقتصادی را داشته باشیم.

 

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) گفت: پادگان کرخه با رشادت اقشار به‌خصوص جوانان از ابتدای جنگ تحمیلی نقش مؤثری در مقابله با رژیم بعثی و عقب راندن آن‌ها را داشته و این تیپ در عرصه‌های مختلف در مصاف با دشمن، حماسه‌های زیادی خلق کرده و امروز در امور جهادی در کنار مردم است.

 

برپایی سفره هفت سین، تجدید میثاق با شهید گمنام، نورافشانی، پذیرایی و توزیع شیرینی در فضایی دوستانه در کنار سربازان، از دیگر بخش‌های این برنامه بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار