فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران

مشارکت سپاه هر جا لازم باشد با اقتدار انجام می شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت : ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و مشارکت سپاه هر جا که لازم باشد با افتخار و اقتدار انجام می شود
کد خبر: ۹۴۹۸۳۳۶
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران،سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با بیان اینکه ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و مشارکت سپاه هرجا که لازم باشد با افتخار و اقتدار انجام می‌شود، تصریح کرد: مادران و پدران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و همه باید تلاش کنیم تا تکریم و بزرگداشت این عزیزان به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: همه مراقبت کنید تا دیدار هیچ یک از خانواده شهدا از قلم نیافتد و همه این عزیزان در این طرح دیدار و در صورتی که خانواده مشکلی و یا درخواستی را مطرح می‌کنند، با هماهنگی بنیاد شهید این مشکلات مرتفع شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) شهرستان‌های استان تهران بر تکریم و بزرگداشت حداکثری والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا در این طرح تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هماهنگی اجرای ۵هزار دیدار با خانواده شهدای شهرستان‌های استان تهران در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران ، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، فرماندهان سپاه نواحی و رؤسای بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

گرامی داشت روز ۲۲اسفند که به نام بزرگداشت شهیدان نامگذاری شده، ۵هزار خانواده شهید در شهرستان‌های استان تهران با مشارکت سپاه، ادارات و نهادها دیدار می‌شوند.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات