جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر دهستان شیوانات شهرستان خدابنده برگزار می شود

زنجان-جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان گفت:جشن تکلیف دانش آموزان دختر دهستان شیوانات شهرستان خدابنده به همت این قرارگاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۴۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

جشن تکلیف دانش آموزان دختر دهستان شیوانات شهرستان خدابنده برگزار می شود

سرهنگ جلال غورقانلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج)اظهار کرد:همزمان با نیمه شعبان،جشن تکلیف دختران روستای گوگرچینک بخش افشار شهرستان خدابنده برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور و جامعه هستند،تصریح کرد:برای پیشرفت و توسعه کشور در تمامی زمینه ها می بایست برنامه های متنوع فرهنگی،آموزشی،علمی و… را برای دانش آموزان برگزار کرد. 

غورقانلو با اشاره به اینکه امروز دشمن درصدد ایجاد حس یای و ناامیدی در جامعه بخصوص در بین نسل جوان است،افزود:تهدیدات دشمن را باید تبدیل به فرصت کرد. 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پایان با بیان اینکه جشن تکلیف دختران دهستان شیوانات روز دوشنبه برگزار می شود،افزود:این مراسم به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج)،اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده،آموزش و پرورش بخش افشار و نیز حوزه مقاومت بسیج شهید بهنام محمدی این بخش برگزار می شود.  

گفتنی است در این مراسم به دانش آموزان بسته های فرهنگی و چادر نماز اهدا می شود.     

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار