خبرهای داغ:

حفظ منافع طبیعی عبادت است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: حفظ منافع طبیعی عبادت است و با نگاه فراگیر می‌توان آینده خوبی برای خود و نسل‌ها داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۱۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

حفظ منافع طبیعی عبادت استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در مراسم بزرگداشت روز درختکاری در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در دین و انقلاب دینی ما بیشتر واژه‌ها باز تعریف شده است، افزود: از جمله واژه‌ها که نگاه دینی به آن‌ها توجه شده، منابع طبیعی و محیط زیست است و ما نگاه به منابع طبیعی این دنیایی نیست هر چند باید زیست سالم داشته باشیم.
او گفت: تگاه ما به محیط زیست و منابع طبیعی غیر از نگاه همه دنیا باید باشد و تخریب منابع طبیعی و تضییع حق نبات ظلم است.
امینی تاکید کرد: حفظ منافع طبیعی عبادت است و با نگاه فراگیر می‌توان آینده خوبی برای خود و نسل‌ها داشته باشیم.
براهیم باقری، مدیر آبفای شهرستان شاهرود نیز در این مراسم با اشاره به شروع درختکاری ۳ هزار درخت در محل تصفیه خانه شاهرود، گفت: این برنامه با همکاری با منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان انجام و کمک به نفوذ آب و افزایش حجم سفر‌های آب زیرزمینی می‌کند.
او افزود: تصفیه خانه فاضلاب شاهرود در زمینی به وسعت ۴۴ هکتار احداث شده و کمربند سبز و بهبود فضای سبز شهر با درختکاری در این محیط مد نظر است.
در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد از کارکنان نمونه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود، مرتع داران نمونه و خبرنگاران فعالان حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار